nissin 6zuiger remklauw voor xr650r sm

ThunderChief

a.k.a King Okkie
Donateur
18 nov 2003
8.496
273
N.O.P.
[/img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/108518
ik geloof dat ik op e-bay een remklauw heb gekocht.
is er iemand die meer van deze klauw weet ,tis nl een vervanging klauw en word volgens mij niet op een standaard motor gebruik (behalve de mv augustus dan)
wat voor remblokken gaan erin? ,zijn er adaptors voor te koop (dat zou helemaal mooi zijn)?is tie smal genoeg om tussen de rem en de spaken te passen?
hoop dat jullie kunnen helpen
 
108518
 
als het een kl#te ding is ook graag melden.de verkoper is nl van een duitser en heb nog niet betaalt ;)
 
Als ik het goed zie is het dezelfde als klaas op ze KTM gebruikt. ook met spaken, maar wel een mm afgedraaid van de achterkant. Wel goeie klauw.
 
ik heb ook een klauw gekocht pas geleden, maar een nette adapter maken heeft nogal wat voeten in de aarde zeg, ben nu met de probeerfase bezig en hierna wil ik het uit laten frezen
adapter_perspex.jpg


ik zat ook met de ruimte tussen de klauw en schijf te kijken, ikzelf ga de schijf iets naar buiten brengen en desnoods haal ik er een reepje af.....
 
ja dat zij natuurlijk de bekende truken .ziet er mooi uit iig.
heeft motomaster daar geen adaptors voor (110 euro voor cnc alu)
brembo heeft standaard maten.
 
klopt, maar ik heb geen standaard vork en geen brembo schijf.... dan zit je dus altijd je adapter van 100+ euro aan te passen en het blijft behelpen, dan maar zelf iets maken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan