Nitro helm???

Tombaman

MF'er
9 jan 2003
137
1
België
Heb vandaag een Nitro helm in mijn handen gehad en vind ze echt super!!

Volgens de dealer zijn ze nog van goede kwaliteit ook...

Heeft er iemand soms ervaringen met een Nitro helm?? Wat zijn de voor- en nadelen?? Ik haat namelijk een helm met veel windgeruis (wie niet??)
 
ALs hetzelfde prijsje aan een basepalpetje zou hangen zei je dealer ook dat het een prima kwaliteit is.
Pleur ze allebei maar eens van een flat af en je zal zien dat het petje heel blijft, is dus een betere kwaliteit , dealer blij jij blij
 
Heb een maand of 3 geleden een Nitro helm gekocht, en ik moet zeggen dat 'ie me goed bevalt. Je kunt zelf zien dat er materialen worden gebruikt van een hoogwaardige kwaliteit. Hij is echter niet " windgeruis armer" dan de vorige helmen die ik had ( Lazer). Wat me vooral de afgelopen warme periode goed beviel waren de 6 luchtopeningen in de helm. Geeft een goede ventilatie en dus een minder bezwete kop *D .

Ik heb hem trouwens vooral gekocht omdat 'ie goed past bij de rest van m'n "outfitt" 8-)
Er zullen echter best helmen te vinden zijn die "stiller" zijn. Je kunt natuurlijk gewoon oordopjes gebruiken ;)

Hopelijk heb je iets aan deze info.

Grtz,

WouteR1

full
 
Ik heb dezelfde als wouter , en ben der dik tevreden mee.

en windgeruis heb je bij elke helm , en dat is bij deze niets meer of minder dan bij mijn suomy
 
ik heb er laatst eentje gepast bij madracing, zat best goed, kost de helft van mijn shoei, en heeft alle keurmerken die er op horen te zitten, dus de kwaliteit zal ook wel goed zijn denk ik
 
Ga eens ermee proefrijden.
Rij dan eens proef met een schuberth s1, en kijk dan eens hoe het zit met wind geruis
 
tja, als dat je enige criterium is ben je natuurlijkgauw klaar, dat is tenslotte de stilste helm van dit moment,maar misschien vind ie die wel lelijk, zit ie niet lekker of is de prijs te hoog.

Ik ken touwens emand met zo`n schubert, en die wil niks anders meer
 
off topic; woon jij in de schuur en staat je motor in huis :)
Heb een maand of 3 geleden een Nitro helm gekocht, en ik moet zeggen dat 'ie me goed bevalt. Je kunt zelf zien dat er materialen worden gebruikt van een hoogwaardige kwaliteit. Hij is echter niet " windgeruis armer" dan de vorige helmen die ik had ( Lazer). Wat me vooral de afgelopen warme periode goed beviel waren de 6 luchtopeningen in de helm. Geeft een goede ventilatie en dus een minder bezwete kop *D .

Ik heb hem trouwens vooral gekocht omdat 'ie goed past bij de rest van m'n "outfitt" 8-)
Er zullen echter best helmen te vinden zijn die "stiller" zijn. Je kunt natuurlijk gewoon oordopjes gebruiken ;)

Hopelijk heb je iets aan deze info.

Grtz,

WouteR1

(Afbeelding)
 
Heb een maand of 3 geleden een Nitro helm gekocht, en ik moet zeggen dat 'ie me goed bevalt. Je kunt zelf zien dat er materialen worden gebruikt van een hoogwaardige kwaliteit. Hij is echter niet " windgeruis armer" dan de vorige helmen die ik had ( Lazer). Wat me vooral de afgelopen warme periode goed beviel waren de 6 luchtopeningen in de helm. Geeft een goede ventilatie en dus een minder bezwete kop *D .

Ik heb hem trouwens vooral gekocht omdat 'ie goed past bij de rest van m'n "outfitt" 8-)
Er zullen echter best helmen te vinden zijn die "stiller" zijn. Je kunt natuurlijk gewoon oordopjes gebruiken ;)

Hopelijk heb je iets aan deze info.

Grtz,

WouteR1

(Afbeelding)

Mooi combi! :9~
 
Draag altijd beschermende kleding. Had laatst nog een "low-sider"in de kelder en een "high-sider"op zolder. En dan heb ik het nog niet eens over de remsporen in het kleinste kamertje... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan