Nitro systeem helmF-347 VN DVS Mat zwart mt L (Nieuw!)

basvanhulten

Amateur
28 sep 2008
862
1
Waalwijk
Hallo,

Op 08-04-2009 heb ik deze helm gekocht, maar na 2 keer ermee gereden te hebben is het niet wat ik zoek. Ondertussen rijd ik nu een fireblade dus ik wil voor een integraal helm gaan.
Daarom dus te koop in nieuwstaat met bon en garantie!

Nitro F 347 VN DVS

Prijs: 150 euro

Het is een nieuw model met een sportieve spoiler achterop de helm. Er zit ook een geïntegreerd zonnevizier in die je met 1 handbeweging op kunt zetten of af kunt zetten (het gewone vizier is helder). Verder kun je de voorkant openklappen wat erg handig is bij het opzetten en afzetten (systeemhelm)

De kleur is matzwart met wat silveren accenten.
Maat L, komt waarschijnlijk overeen met hoofd omtrek van ongeveer 58/59. Zelf passen is altijd het beste.




Info van fabrikant:

Nitro® F-347 White
Systeemhelm met zonnevizier, wit metallic
Nieuw in ons assortiment voor 2009: de systeemhelmen van het Engelse merk Nitro®! Deze sportieve systeemhelm is nu leverbaar in het matzwart en het wit. De witte systeemhelm is extra sportief door de op het achterhoofd geplaatste spoiler. De helm heeft extra ruimte rondom de oren zodat eventuele communicatiesystemen makkelijk ingebouwd kunnen worden. De vizieren zijn tevens Pinlock®-ready.(Pinlock binnenvizier apart meebestellen)


Materiaal: polycarbonaat

Vizier: helder, krasvast en Pinlock®-ready. Donker getint, krasvast zonnevizier

Uitneembare en wasbare Coolmax® helmvoering

Sluiting: micromatic snelsluiting

Kleur: wit metallic

Verkrijgbaar in maat XS - XXL

Let op: op de afbeelding lijkt het buitenvizer getint te zijn, dit is niet het geval! De helmen worden standaard met een helder buitenvizier geleverd!
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan