Nitromax in verboden in te rijden???

Ow? Ik dacht verleden jaar in Idols! :z :X ;)
B| Ik zing alleen maar onder de douche :Z

ha, wat hadden ze met je uitgehaald dan?
Op de Tilburgse kermis stond een pinautomaat die er niet hoorde te staan B| Kwam ipv geld, een straal water in me gezicht B| -O- Mja.. ik was ook de enige van heel de serie waar geluid bij was B| :X "Ej das wel makkelijk, hier heb je geen pincode nodig :X B| -O- Ach jah... :Z
 
B| Ik zing alleen maar onder de douche :ZOp de Tilburgse kermis stond een pinautomaat die er niet hoorde te staan B| Kwam ipv geld, een straal water in me gezicht B| -O- Mja.. ik was ook de enige van heel de serie waar geluid bij was B| :X "Ej das wel makkelijk, hier heb je geen pincode nodig :X B| -O- Ach jah... :Z

Dit vraagt natuurlijk ook om een linkje...

Dus graag het volgende (mocht iemand het stomtoevallig hebben en het online kan/wil zetten)

Aflevering van Nitromax in "verboden in te rijden"
Aflevering van D'n Blaauwe in "Boobytrap".

:W
 
Dit vraagt natuurlijk ook om een linkje...

Dus graag het volgende (mocht iemand het stomtoevallig hebben en het online kan/wil zetten)

Aflevering van Nitromax in "verboden in te rijden"
Aflevering van D'n Blaauwe in "Boobytrap".

:W
Ik ben er toen nog achteraan gegaan (was in VHS-tijd) en toen koste een band van de aflevering 45 gulden. (misschien toch langer dan 5 jaar geleden :+ ) En die 2x dat het toen is uitgezonden was ik telkens te laat met de videorecorder. Ik heb er dus zelf jammer genoeg ook niks van.
En het waren maar korte stukjes, op t eind van de aflevering.. ;)
Dus denk dat de kans heel erg klein is dat er een linkje bestaat.. en anders houd ik me zeer zeker ook aanbevolen :Y
 
Zonde, maar we gaan verder duimen... Nitromax heeft vast wel het filmpje van zichzelf met de "zogenaamde" gnoom })
Echt niet, ooit wel een keer opgenomen, maar allang weer gewist, lekker belangrijk :?

Komen per aflevering 10 man/vrouw op TV, ben ik dan specialer of zo :? Ze waren opnames aan het maken daar waar Cora boodschappen ging doen en ik in de auto zou wachten en toen kwamen ze naar me toe of ze m'n auto mochten filmen, was wel leuk hoor ;)
 
is ook niet echt belangrijk.. maar wel leuk om te kijken waarom die "gnoom" weer werd afgezeken, deed hij dan zo vreemd?
 
he die heb ik ook gezien, lag half slapend in mijn bedje toen ik een interessantere wagen zag dan de meeste in dat programma.... moest natuurlijk ff kijken wat dat was, en dacht je al te herkennen van de foto's hier op MF.

erg leuk om het bevestigd te zien dat ik t goed had :Y
 
Heb t dus ook gemist |(

Iedere keer als we langs je huissie rijden en je speeltjes staan r zitten m'n zusjes weer te kwijle en dat ze later ook zo'n ding wille. Jongste van 10 heeft het over zaken als over politiewagens rijden :X (Vraag me af van wie ze dat leert O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan