Nitromax is niet blij......

Op dinsdag 14 oktober 2003 13:58 schreef Ralfie het volgende:Denk het ook ja. Prutser! :+
Should have never told you |( |(

Mooi dattie weer opgeknapt wordt. Hij is trouwens minder Big dan ik gedacht had, of ligt dat aan de verhouding motor/berijder :? :+
Ja, gaat allemaal lukken.
Dat van de weinig imposante verschijning van de Big Zed hoor ik wel vaker, maar je zou er een keertje op moeten rijden, dan praat je wel anders ;) :P
 
Should have never told you |( |(Ja, gaat allemaal lukken.
Dat van de weinig imposante verschijning van de Big Zed hoor ik wel vaker, maar je zou er een keertje op moeten rijden, dan praat je wel anders ;) :P


Effe inkoppen & de lompe bouwvakker spelen: Dat zei mijn vrouw vannacht ook nog! :P
 
Op dinsdag 14 oktober 2003 07:29 schreef NitroMax het volgende:Nope, dat was AWOL !! ( waarvan ik de eerste buitenlandse abonnee was !

Awol was in Nederland lastig aan te komen, wel een goed blad, bestaat het nog ? :?
Was er weer ff en is volgens mij ( als ik zo de BSH van deze maand lees ) nèt weer opgeheven. Je kunt het navragen bij www.themagazineman.co.uk, Brian levert alle denkbare bladen voor een nette prijs !
 
Terug
Bovenaan Onderaan