Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Ik heb een mailtje gedaan naar de KNMV aangaande de helmen. Dit is hun antwoord:


''De helmenlijst bestaat als een aantal jaren niet meer, of een helm voldoet voor wegraces kun je nazien in het regelement:


https://knmv.nl/wp-content/uploads/2018/06/KNMV-Wegace-Technisch-Reglement-2018.pdf
Vanaf 2.11.6 lees je alles over de helm.

Mocht je nog vragen hebben, horen we het graag.


Met vriendelijke groet,

Marion Bruil
KNMV Serviceteam''

Ik heb RSZ een mailtje gedaan aangezien dit voor mij en anderen welke ik heb gesproken die nu net de TOMS hebben gehaald voor verwarring zorgde,
Dus ik hoop dat zij in hun technisch regelement de eisen aan helmen updaten aangezien er geen helmenlijst meer is.
 
De helmenlijst was iig erg zwart/wit.

Nadeel: slechte kwaliteit helmen stonden op de lijst, terwijl sommige betere helmen er niet op stonden (had een Arai die er niet op stond)
Voordeel: je wist wel waar je aan toe was

Wil je het zeker weten, ff een mailtje naar keurmeester Peter of de (Technische Keuring van) RSZ.

Vraag me wel af hoe ze dat bij de OW-cup/Henny doen.............daar zal men toch dezelfde vragen stellen.
 
ik word bijna 50, dacht dat een cadeautje wel op z'n plaats was ….
Precies....het echte werk bewaar je voor als je écht Abraham ziet.....})
Supergaaf en have fun!
 
Laatst bewerkt:
Tot over 9,5 maand! alweer van de kalender hoor ik net ;(
(En de terugweg vanmiddag waarschijnlijk)
1F552B72-ABA4-4581-BF55-9C8A5F1D2F7D.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Morgen is de laatste dag dat je met korting kunt inschrijven voor de races (tot 15% korting)
Ik ga dit jaar weer een volledig seizoen rijden in de Supersport 1000 klasse, helaas kan ik Croix en Endurance niet rijden.
 
Morgen is de laatste dag dat je met korting kunt inschrijven voor de races (tot 15% korting)
Ik ga dit jaar weer een volledig seizoen rijden in de Supersport 1000 klasse, helaas kan ik Croix en Endurance niet rijden.

Ik moet de Lausitzring missen, ik race dan op een Harley... over route 66 met pa :)

(Maar eens vast beginnen met baard laten staan denk ik?)
 
Roy, het leren vestje met emblemen niet vergeten he!
maar vast een mooie belevenis, en met max 90 mph vast genoeg tijd om rond te kijken..
 
ach ja, ik had de miles alweer naar kilometers omgerekend... is het daar niet 55 mph? dus ongeveer 90 km/u?
 
We merken het snel genoeg!


Nog mensen die naar de beurs gaan? Ik ben er vrijdag aan de wandel met (hopelijk) pa en 2 ooms. Zaterdag sta ik bij RSZ op de stand :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan