Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje aan de kenners:
Wat is het verschil tussen RVS binddraad en borgdraad?
Alleen de naam? (en de prijs?)
De ranking is ook weer bijgewerkt!
Heb een lekkere sprong gemaakt naar boven. Heb er weer zin in!
Nu zit er voor mij voorlopig zeker geen podium in. Bij de F2 zat ik er wel steeds dicht bij..
Maar nu strijd je wel meer voor het echie.
Ik bedoel bekers zijn leuk natuurlijk, maar F2 voelde voor mij toch als een beker voor zo dicht mogelijk bij de promoveer grens rijden als je snapt wat ik bedoel.
Ach nu heb je weer mooie mikpunten en uiteindelijk word je toch steeds sneller!
Daar heb je zeker gelijk in Roy. Lekker knallen. Uiteindelijk rij ik ook niet voor de bekers. Wel wil ik zo snel mogelijk zijn en groeien. Als ik net zulke stappen zet als afgelopen jaar, dan hoop ik snel een beetje leuk mee te kunnen doen.
Niet specifiek ervoor maar win je ze in de F1 doe je het toch goed
Ik heb zelf heel lang tegen die 55 aan lopen hikken, eenmaal voorbij ging het vlot want heb je weer snellere rijders om van te leren.
Hahah precies. zo is dat.En dat meer rijden is wel erg handig idd om snel te worden ja...
Hahah precies. zo is dat.
Jij een vol jaar op de kalender staan?
Lausitzring moet ik helaas missen. Verder rij ik eigenlijk alles.
En bij Danhoff nog 2 dagen Bilster Berg.
Als Zolder doorgaat wil ik proberen daar ook nog een training te rijden.
Super! mooi vol raceseizoen.
Klinkt bekend, zou heel graag een heel seizoen rijden maar dan zou ik bijv op Zandvoort etc ook trainingen willen rijden (laatste x een halve dag daar was 2011..) en daar is gewoon geen budget voor. Dus voorlopig alleen de Assen dagen en zien dat ik daar sneller/competitief benEchter blijven tijd, maar vooral budget een belemmerende factor om meer te kunnen rijden helaas...
Hoe sneller je wordt hoe duurder, je banden slijten harder en je rijdt meer rondjes per sessie dus meer benzine en onderhoud
En om veiliger snel te worden is het ook verstandig om af en toe begeleiding te nemen van een goede school (dus niet in een rijtje achter elkaar )
Belangrijkste is dat je persoonlijke begeleiding krijgt en geen treintje, dus max 3 personen op een instructeur. Je kunt bv bij Trackdays4all apart een instructeur boeken, ik heb destijds Ron van Steenbergen gehad en die was erg goed. Daarnaast heb je Racing School Europe met Troy Corser (RSE - Racing School Europe RSE - with Troy Corser) dit is in mijn ogen de ideale training; theorie en praktijk. Voordeel hiervan is dat je de dit op alle circuits kan toepassen. In alle gevallen is het niet goedkoop maar hier wordt wel de basis gelegd om veilig en snel circuit te rijden.Tips?
Belangrijkste is dat je persoonlijke begeleiding krijgt en geen treintje, dus max 3 personen op een instructeur. Je kunt bv bij Trackdays4all apart een instructeur boeken, ik heb destijds Ron van Steenbergen gehad en die was erg goed. Daarnaast heb je Racing School Europe met Troy Corser (RSE - Racing School Europe RSE - with Troy Corser) dit is in mijn ogen de ideale training; theorie en praktijk. Voordeel hiervan is dat je de dit op alle circuits kan toepassen. In alle gevallen is het niet goedkoop maar hier wordt wel de basis gelegd om veilig en snel circuit te rijden.