Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Bij deze voor een ieder namens Road Racing Grunn;
IMG_20191218_195259_843.jpg
 
Hmm vind jammer dat er meerdere endurance races zijn (ook op CPZ). Het voegt behalve dat het heel leuk is dan niet zo veel toe met het oog op het klassement. Wel vind ik het voordeel dat je op deze manier niet "verplicht" wordt de endurance races te gaan rijden.
 
Ja voor mij hoeft het ook niet. Maar omdat ik Dijon gezien de afstand toch zoveel mogelijk wil rijden en CPZ de nieuwe baan wil leren kennen kan het zomaar zijn dat ik dan Assen ook mee pak. Nog eens kijken. Kan iig nu eerst de kalender op mijn site weer aanpassen.

En geen NK meer zo te zien?
Euro Cup 600 SuperSport, WTF is dat voor bek vol? Rolt lekker van de tong _O-
 
Vind de endurances geweldige sfeer en altijd mooie dag en dan vooral de Le Mans starts.
De tijd dat ONK-rijders mee mochten doen, liet wel vaak een groot verschil zien tussen rijders..........en dat was op een positieve en negatieve manier te zien.

Dat de endurance niet meetelt voor de eindstand, is toch positief?
Wil je ze niet rijden, dan rij je ze niet en mis je iig geen punten.

De nieuwe benamingen, lees ik wel een beetje doorheen.....is mode tegenwoordig.
 
Klopt endurance is zeker een leuke dag, maar 3 hoeft van mij niet zo maar de organisatie ziet dat die dag altijd vol zit dus €€€€ in de la. En goed recht, er moet geld verdiend worden en in dat opzicht idd prima dat de endurance nu niet meer mee telt bij de sprint races maar ik ben benieuwd of ze zich nu niet juist in de vingers snijden doordat mensen of de sprints laten liggen of de endurance. Beide zullen er minder rijden denk ik.

Ja ach, beestje moet een naam hebben maar ik rij nu 6 jaar ofzo mee en heb ook al 6 verschillende namen voor dezelfde klasse gezien. Laten we nu eens een beetje uniformiteit krijgen.
 
3 x endurance trekt mn portomonee niet meer , ik zal moeten kiezen .
Zag dat de prijzen meer omhoog zijn gegaan dan mn salaris .


Las wel dat er dit jaar strenger gecontroleerd gaat worden op je race nr
 
Op Youtube kwam ik dit filmpje tegen van een drone die een rondje Zandvoort doet (op 1 januari j.l.)
Klik hier voor het filmpje

Eerlijk is eerlijk, ze pakken enorm door en de baan wordt er een stuk gaver van .
Bocht 3 (Hugenholz) wordt veel beter dan hij was en de Luyendijk bocht wordt echt heel gaaf.

Ook alle infrastructuur wordt flink vernieuwd. 2 extra tunnels, ruimte voor meer tribunes naast de hoofdtribune, ruimte voor toeschouwers bij de Masters bocht, paddock is groter, pitboxen worden uitgebouwd aan de achterzijde...

Als rijder lijkt me dit zo gaaf dat ik maar gelijk een dag vrij rijden bij RSZ heb geboekt op de nieuwe baan.... :]

Het is ook wel de vernieuwingsslag die Zandvoort hoognodig moest maken (en die Assen al een aantal jaren geleden heeft doorgevoerd)
 
Het is ook wel de vernieuwingsslag die Zandvoort hoognodig moest maken (en die Assen al een aantal jaren geleden heeft doorgevoerd)
Assen heeft door de jaren heen investeringen en vernieuwingen gedaan en is dus gewoon met de tijd meegegaan.

Zandvoort heeft sinds de laatste GP in 1985 niets meer aan het circuit gedaan waardoor nu alles verbouwd moet worden.
 
De races doe ik zowieso allemaal, hopelijk lukt het ook om alle drie de endurance te doen. Zandvoort en Dijon zowieso.
Ik zoek nog wel een team, dus ben jij ook nog op zoek in de 600 dan hoor ik het graag van je.
 
De races doe ik zowieso allemaal, hopelijk lukt het ook om alle drie de endurance te doen. Zandvoort en Dijon zowieso.
Ik zoek nog wel een team, dus ben jij ook nog op zoek in de 600 dan hoor ik het graag van je.
Je hoeft geen 600 team te maken he? Gaat om de gemiddelde tijd van alle rijders.

Ik wil Dijon met 2, Cpz met 3 en evt Assen ook met 3 gaan rijden. Gewoon tank vol en leeg blaffen.
 
Oh, dacht dat het op klasse was ook... Maakt het makkelijker....
Nope. Mag een 1000cc die 1:45 rijd met een rookie 600cc die 2:20 rijd in 1 team gooien dan puur kijken naar welke gemiddelde rondetijd de teamleden hebben en die klasse kom je in uit. Zo kan je met wat rekenen bv aan de top van light/medium gaan zitten door de gemiddelde tijd met een langzamere rijder omlaag te halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan