Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

je zou bijna zeggen dat moto design aandelen bij RSZ heeft, of is diegene even aangespoord door iemand die de discussie gevolgd heeft? toeval bestaat niet...bijna €5 per sticker🤔 of €5 voor de voorkant €5 per zijkant 2x maakt de bijna €15. Ik zeg deal!!

Wel een leuke site, jammer dat er nergens op staat wie of wat de eigenaar hier achter is. Ik mag toch graag weten waar ik geld naar toe stuur.
Zal wel een bekende uit de racewereld zijn, anders heb je niet een site die er voor 100% aan gelinkt is.
 
Laatst bewerkt:
Wel een leuke site, jammer dat er nergens op staat wie of wat de eigenaar hier achter is. Ik mag toch graag weten waar ik geld naar toe stuur.
Zal wel een bekende uit de racewereld zijn, anders heb je niet een site die er voor 100% aan gelinkt is.

Christiaan Broekhuizen uit Emmeloord

Geld moet namelijk vooraf overgemaakt worden naar de rekening op deze naam.
 
Ik laat mn stickers lekker zitten en plak de stickers er van hun wel over heen.
Vind het een beetje kinderachtig maar ja bij de ow cub moet je er ook aan voldoen.

komt een beetje door de mensen die er hun hele fantasie op loslaten, als ik sommige nr zie kan ik het soms wel begrijpen.

Maar rest mij de vraag waarom ze je N/R goed moeten kunnen lezen ? geluid en dat soort zaken dan gaat er toch een vlag uit met je N/R ?
 
De regels omtrent de nummers staan in het technisch reglement.

Inmiddels heeft www.motodesign.nl een set Racenummers ZAC 2020 op de site staan. Dat is wel zo makkelijk.

er zijn inmiddels de nodige discussies geweest en heb me er maar bij neer gelegd, besteed mijn energie liever anders😂.
via onderstaande shop zijn de nummers nu ook te bestellen;

https://fullgas.nl/webshop/
Of gratisch bij de organisatie bij het inschrijven 😉

Weet niet of genoemde sites nog wat te kiezen hebben qua kleur ofzo maar als het allemaal hetzelfde is 🤷🏻‍♂️
 
Laatst bewerkt:
je zou bijna zeggen dat moto design aandelen bij RSZ heeft, of is diegene even aangespoord door iemand die de discussie gevolgd heeft? toeval bestaat niet...bijna €5 per sticker🤔 of €5 voor de voorkant €5 per zijkant 2x maakt de bijna €15. Ik zeg deal!!
Ik ben op zoek gegaan naar een leverancier voor cijfers in het opgegeven lettertype. Normaal bestel in bij Motodesign. Die had ze niet, maar was wel zo aardig het snel te realiseren en op zijn site te zetten. Geen aandelen bij RSZ en ook niet bij mij dus. Maar gewoon de snelle en goede service welke ik van Motodesign gewend ben.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek gegaan naar een leverancier voor cijfers in het opgegeven lettertype. Normaal bestel in bij Motodesign. Die had ze niet, maar was wel zo aardig het snel te realiseren en op zijn site te zetten. Geen aandelen bij RSZ en ook niet bij mij dus. Maar gewoon de snelle en goede service welke ik van Motodesign gewend ben.

top👍
 
Ik heb een andere nummer gerelateerde vraag. Voor mij de 1e keer ZAC aankomend jaar, dus kan nog stickers bestellen. Maar hoe kom je erachter of een bepaald nummer nog beschikbaar is? Is daar een lijst van op te vragen o.i.d.?
 
Ik heb een andere nummer gerelateerde vraag. Voor mij de 1e keer ZAC aankomend jaar, dus kan nog stickers bestellen. Maar hoe kom je erachter of een bepaald nummer nog beschikbaar is? Is daar een lijst van op te vragen o.i.d.?


Mailen naar info @ etc daar geven ze aan welke nummers er vrij zijn en dan kan je vaak uit een paar kiezen.
 
Ik heb een andere nummer gerelateerde vraag. Voor mij de 1e keer ZAC aankomend jaar, dus kan nog stickers bestellen. Maar hoe kom je erachter of een bepaald nummer nog beschikbaar is? Is daar een lijst van op te vragen o.i.d.?

Je kan Christiane mailen of in de ranking kijken of je het nr tegen komt.
 
Ik heb ook pas net een nummer aangevraagd. Ik had een mail gestuurd met wel nummer ik graag zou willen gebruiken en nog een paar andere mogelijke alternatieven. Vanuit RSZ krijg je dan wel terug koppeling welke vrij is en aan jou naam gekoppeld kan gaan worden.
 
Ik heb een andere nummer gerelateerde vraag. Voor mij de 1e keer ZAC aankomend jaar, dus kan nog stickers bestellen. Maar hoe kom je erachter of een bepaald nummer nog beschikbaar is? Is daar een lijst van op te vragen o.i.d.?
Je kan Christiane mailen of in de ranking kijken of je het nr tegen komt.

Oh en dan alsnog Christiane mailen anders weten ze niet dat je dat nummer neemt.
 
Hallo Zacers!

Ik heb mij inmiddels ook ingeschreven voor de TOMS-cursus op 10 April en hoop dan een aantal races te gaan rijden in de Rookie klasse met mijn Kawasaki ZX10R.

Ik zal mij even voorstellen:

Ik ben Bert van der Woude, 35 jaar en woon samen met mijn vrouw Gesina en zoontje Lars (bijna 3) in De Wilp(Gn.)

Mijn broertje Joost is vorig jaar begonnen samen met Robin(RRG)en dit heeft mij doen besluiten om ook voor de TOMS te gaan!

Ik heb er erg veel zin in,

zie jullie 10/11April in Assen!
 
Hallo Zacers!

Ik heb mij inmiddels ook ingeschreven voor de TOMS-cursus op 10 April en hoop dan een aantal races te gaan rijden in de Rookie klasse met mijn Kawasaki ZX10R.

Ik zal mij even voorstellen:

Ik ben Bert van der Woude, 35 jaar en woon samen met mijn vrouw Gesina en zoontje Lars (bijna 3) in De Wilp(Gn.)

Mijn broertje Joost is vorig jaar begonnen samen met Robin(RRG)en dit heeft mij doen besluiten om ook voor de TOMS te gaan!

Ik heb er erg veel zin in,

zie jullie 10/11April in Assen!

vlammen Bert!!!!
 
Ik laat mn stickers lekker zitten en plak de stickers er van hun wel over heen.
Vind het een beetje kinderachtig maar ja bij de ow cub moet je er ook aan voldoen.



Of gratisch bij de organisatie bij het inschrijven 😉

Weet niet of genoemde sites nog wat te kiezen hebben qua kleur ofzo maar als het allemaal hetzelfde is 🤷🏻‍♂️


Zal wel aan mij liggen ? Roy lees eerst een ander zn verhaal voordat je alles dubbel opschrijft .

HAHAHA dacht dat ik niet helemaal 100 % was .
 
Hallo Zacers!

Ik heb mij inmiddels ook ingeschreven voor de TOMS-cursus op 10 April en hoop dan een aantal races te gaan rijden in de Rookie klasse met mijn Kawasaki ZX10R.

Ik zal mij even voorstellen:

Ik ben Bert van der Woude, 35 jaar en woon samen met mijn vrouw Gesina en zoontje Lars (bijna 3) in De Wilp(Gn.)

Mijn broertje Joost is vorig jaar begonnen samen met Robin(RRG)en dit heeft mij doen besluiten om ook voor de TOMS te gaan!

Ik heb er erg veel zin in,

zie jullie 10/11April in Assen!

Leuk Bert, see you in Assen!
 
Hallo Zacers!

Ik heb mij inmiddels ook ingeschreven voor de TOMS-cursus op 10 April en hoop dan een aantal races te gaan rijden in de Rookie klasse met mijn Kawasaki ZX10R.

Ik zal mij even voorstellen:

Ik ben Bert van der Woude, 35 jaar en woon samen met mijn vrouw Gesina en zoontje Lars (bijna 3) in De Wilp(Gn.)

Mijn broertje Joost is vorig jaar begonnen samen met Robin(RRG)en dit heeft mij doen besluiten om ook voor de TOMS te gaan!

Ik heb er erg veel zin in,

zie jullie 10/11April in Assen!

Tof man, joost had al wat door laten schemeren. Gas er op met die 10r 💪😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan