Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Mooier dan wat je voor ogen had met dat rode iig 😂. Het lettertype is gewoon saai mja daar zal iedereen mee rijden dus gedeelde smart is halve smart _O-
Dan verschillen wij van mening, maar dat geeft niet 🤣 haha

het scheelt indd een hoop dat iedereen met dezelfde saaie nummers rijdt 😉

De nummers voor de zijkant maar hier geplakt.

B447C34E-3FE1-4465-B5F3-65A127641350.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Moeten de nummersticker in het midden op de voorkant zitten?
Of mag dat ook aan 1 kant zijn?
Staat niet specifiek vermeld maar ga uit van goed leesbaar van voren. Dus wat maar op zij zal geen probleem zijn mits goed zichtbaar.

(geen rechten aan deze uitspraak, voor 100% zekerheid de keurmeester mailen)
 
Staat niet specifiek vermeld maar ga uit van goed leesbaar van voren. Dus wat maar op zij zal geen probleem zijn mits goed zichtbaar.

(geen rechten aan deze uitspraak, voor 100% zekerheid de keurmeester mailen)
Heb je een mail adres van de keurmeester toevallig?
Of gewoon naar het algemene e-mail adres van RSZ?
 
Afgelopen jaar was het geen probleem of ze midden op of aan de rechterkant van de voorkuip zaten. Aangezien beide varianten veel gebruikt werden. Hoe ze er dit jaar over denken weet ik niet 🤣
 
Heb je een mail adres van de keurmeester toevallig?
Of gewoon naar het algemene e-mail adres van RSZ?
Voorheen kon je de keurmeester direct mailen maar zie dat die pagina weg is. Dus gewoon algemene adres mailen dan zetten ze het intern wel door.

Het witte vak heb ik gespoten op mijn brommert aan een zijde inderdaad...

full
Kan ook niet anders bij je denk ik.
 
Voorheen kon je de keurmeester direct mailen maar zie dat die pagina weg is. Dus gewoon algemene adres mailen dan zetten ze het intern wel door.


Kan ook niet anders bij je denk ik.
Of deels op de kuipruit.

Ik vind het spuitwerk van die Kawa wel erg mooi, mocht ik een racekuip scoren zou ik het ook wel zo willen.
 
Voorheen kon je de keurmeester direct mailen maar zie dat die pagina weg is. Dus gewoon algemene adres mailen dan zetten ze het intern wel door.


Kan ook niet anders bij je denk ik.
Check - ga contact opnemen.

Of deels op de kuipruit.
Wordt ik niet direct warm van - hij komt dan behoorlijk hoog uit, door de luchtinlaat...
Ik vind het spuitwerk van die Kawa wel erg mooi, mocht ik een racekuip scoren zou ik het ook wel zo willen.
Dank je O-)
Zelf zo ontworpen en gespoten *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan