Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Nou jongens, laat de druppelladers er nog maar even aanhangen...

Er zijn ergere dingen in de wereld maar dit is toch wel zuur.



Wel top van RSZ dat ze al aangegeven hadden dat als er geannuleerd word dat ze vergoeden of tegoed geven.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, eerst eens kijken waar deze ellende voor gaat zorgen. Motor was bijna klaar, maar kan nu wat rigoreuzer uit elkaar en verbeterd/aangepakt.... lijstje van dingetjes, aanpassingen en wensen blijft toch wel lang _O-
 
1 doorstrepen 2 terug op het lijstje... ik ken het.
Ja precies, ik hou een lijstje bij op mn telefoon met motor dingetjes. Als ik een ideetje heb of zie of krijg komt dat in het lijstje. Sommige dingen staan al jaren op het lijstje, en soms is het er binnen twee weken vanaf.
Werkt goed vind ik, en voor een circuitdag is er een soort standaardlijstje dat even gecheckt wordt.

Dingen lopen uiteen van het draaien van een vulbusje tot het opbouwen van een nieuw motorblok met alles wat erbij hoort _O- en ja die laatste staat er al een tijdje maar vordert nog steeds. Stapeltje onderdelen wordt groter:t
 
Ja precies, ik hou een lijstje bij op mn telefoon met motor dingetjes. Als ik een ideetje heb of zie of krijg komt dat in het lijstje. Sommige dingen staan al jaren op het lijstje, en soms is het er binnen twee weken vanaf.
Werkt goed vind ik, en voor een circuitdag is er een soort standaardlijstje dat even gecheckt wordt.

Dingen lopen uiteen van het draaien van een vulbusje tot het opbouwen van een nieuw motorblok met alles wat erbij hoort _O- en ja die laatste staat er al een tijdje maar vordert nog steeds. Stapeltje onderdelen wordt groter:t

To do lijstje... ik heb er ook 1. Daar staat bv:
  • Brandmelders ophangen
  • Racer
  • 1: Knoppen aanpassen
  • 2: Demi water
  • 3: enz
  • Tuin opruimen


Voordeel van chauffeur zijn. Tegenwoordig geen kaart lezen, schakelen, gas geven meer nodig dus veel tijd om na te denken over wat te doen.
 
Netjes van RSZ, snel duidelijkheid:

GEEN ACTIVITEITEN T/M 31 MEI 2020

Zoals gisteren duidelijk is geworden zijn bijeenkomsten tot 1 juni 2020 verboden. De circuits hebben de sluiting hedenmorgen bevestigd. RSZ Motorsport respecteert deze beslissing: de gezondheid van eenieder komt op nummer 1.

De volgende activiteiten van RSZ Motorsport komen officieel te vervallen:
• 10 april (TOMS cursus, 2TE en Track Day)
• 11 april (TOMS cursus, ZAC sprintraces, Track Day)
• 03 mei (Track Day, 2TE)
• 18 mei (4 Uren van Zandvoort Endurance)
RSZ Motorsport zal alle boekingen voor deze events annuleren en het inschrijfgeld deze week retourneren.

De TOMS cursus van 10 april zal verplaats worden naar maandag 15 juni 2020 Assen. Daarmee bieden wij (mogelijk) een oplossing voor velen die als nog in 2020 willen gaan racen.

Laten we tot 31 mei allemaal gezond blijven, afstand bewaren en besmetting met Corona voorkomen. Dan kunnen we in de resterende maanden juni t/m oktober alsnog genieten van 7 heerlijke circuitdagen!
 
inmiddels ook een duidelijke nette mail van RSZ voor de TOMS inschrijving.... opnieuw inplannen of geld terug
 
Vanavond dan toch weer wat klusjes van het lijstje afgevinkt ;)
- Nieuwe tank afgelast
- Schakelaartje aangesloten
- Montage van de rem/schakel set aangepast

Hoppa :t
 
Waarom heb je niet direct dat nieuwe motorblok ook even opgebouwd? :+
Stapeltje onderdelen is nog niet hoog genoeg, anders had ik die gister ook nog even in elkaar geflanst inderdaad ;) Carter kotteren, cylinders moeten een nieuw laagje nicasil en ik moet nog zuigers uitzoeken, dan kan het in elkaar :W
 
Stapeltje onderdelen is nog niet hoog genoeg, anders had ik die gister ook nog even in elkaar geflanst inderdaad ;) Carter kotteren, cylinders moeten een nieuw laagje nicasil en ik moet nog zuigers uitzoeken, dan kan het in elkaar :W
:P
Weet jij een bedrijf waar je als eenvoudig particuliertje een laagje nicasil kunt laten aanbrengen?
 
en de tweede hit: Home

Verder geen idee, kosten voor een cilinder liggen tussen de €250,-- en €300,-- per cilinder.

Al dwalen we nu wel af van het topic....
 
Terug
Bovenaan Onderaan