Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

volgens mij is er al een NK. En die deelnemers zijn toch wel iets NK waardiger.

Het schept verwarring, vooral voor sponsors en bezoekers. opvolger van ONK is de NK Supercup 1000.

Dus 2 NK's is er 1 teveel. Hou het lekker bij de ZAC. Iedereen kent het en met alle respect het is geen NK.
 
Zowel de cup als zac is hier vrij in. Sportcup bij de cup noemen ze ook NK en de snelste 600 klasse bij de zac rijdt weer harder dan sport cup. Dus dat zegt allemaal niks.

Het is gewoon een marketing dingetje zodat zoveel mogelijk rijders sponsoring binnen halen en zoveel mensen kunnen genieten van het racen. Dus lekker laten gaan 😃
 
Laatst bewerkt:
volgens mij is er al een NK. En die deelnemers zijn toch wel iets NK waardiger.

Het schept verwarring, vooral voor sponsors en bezoekers. opvolger van ONK is de NK Supercup 1000.

Dus 2 NK's is er 1 teveel. Hou het lekker bij de ZAC. Iedereen kent het en met alle respect het is geen NK.

Is dit zo ? ik dacht dat de BENE CUP hiervoor in het leven was geroepen.

;)
 
Ondanks het slechte weer 2 leuke dagen gehad. Relaxte organisatie, geen wachtrijen en veel rijtijd. Mag wel wat drukker worden in de "racecup" 8-)
 
Zowel de cup als zac is hier vrij in. Sportcup bij de cup noemen ze ook NK en de snelste 600 klasse bij de zac rijdt weer harder dan sport cup. Dus dat zegt allemaal niks.

Het is gewoon een marketing dingetje zodat zoveel mogelijk rijders sponsoring binnen halen en zoveel mensen kunnen genieten van het racen. Dus lekker laten gaan 😃

Goed gesproken!
 
Hallo!

Ik kan voor de zeer scherpe prijs van 310 euro (per set voor de mensen die denken dat ze weggegeven worden) aan 5 NIEUWE sets Capit Suprema Spina komen, met 3 jaar fabrieksgarantie dus. Deze zijn M/XL dus voor de standaard racers met bandenmaat 110-120 / 180-200 banden geschikt. Vaste constante temp van 85 graden en geen trekkoordjes die midden op de dag breken ;)
Het zijn 2 zwarte en 3 rode sets, waarvan ik 1 zwarte neem.

First come, first serve...
Wie wil er ook een set?

Motorcycle Tyre Warmers Suprema Spina | Capit Performance Srl
 
Laatst bewerkt:
Hallo!

Ik kan voor de zeer scherpe prijs van 310 euro (per set voor de mensen die denken dat ze weggegeven worden) aan 5 NIEUWE sets Capit Suprema Spina komen, met 3 jaar fabrieksgarantie dus. Deze zijn M/XL dus voor de standaard racers met bandenmaat 110-120 / 180-200 banden geschikt. Vaste constante temp van 85 graden en geen trekkoordjes die midden op de dag breken ;)

First come, first serve...
Wie wil er ook een set?

Motorcycle Tyre Warmers Suprema Spina | Capit Performance Srl

Nog 2 set te gaan! Zwart of rood die keus is nog mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik weet niet hoe het met jullie zat, maar ik vond het een erg leuk baantje in dat “verre” Frankrijk!

Qua sanitair is het Frans en beetje houtje touwtje word er gewerkt maar verder lekker gereden en dik tevreden met mijn klassering en PR!
 
Baantje kan er mee door, maar niet echt leuk. Wat mij betreft hoeft het niet op de kalender te blijven.

Het sanitair is niet Frans. Het is gewoon GOOR.
 
Ik vond het een heel fijne dag. Hebben geluk gehad met het weer en twee fijne races gereden. en het sanitair, ah, we komen er om te rijden, niet om te k.kk.n
mag voor mij zeker op de lijst blijven.
 
Ik vond het een heel fijne dag. Hebben geluk gehad met het weer en twee fijne races gereden. en het sanitair, ah, we komen er om te rijden, niet om te k.kk.n
mag voor mij zeker op de lijst blijven.
ha ha ha maar je moet toch een keer k.kk.n
 
Terug
Bovenaan Onderaan