Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Btw, voor wie zaterdag al komt. Dat vanaf 17:30 op het paddock valt denk ik wel mee.
Er is iets van vrij rijden met auto’s en op de site staat dat bezoek kan parkeren op het paddock achter de pitboxen.
 
p2 bij de rookie 1000 met mijn suzuki gsxr 750 k4. beste rondetijd 1.56.8
20190422_180103.jpg
 
Goed bezig mannen. Dus vol voor het kampioenschap gaan!!
Bij race 2 verknooide ik mijn start redelijk vanaf P17 doordat ik mis schakelde naar de 2. Kostte me veel tijd.
Uiteindelijk een paar man terug gepakt in de eerste rondes en toen knokken om een gat van ca. 10 secondes dicht te rijden, ook daar nog iemand weten in te halen in de laatste ronde.
Voor mij was het weer behoorlijk inkomen. Eigenlijk begon het gevoel pas in de race weer een beetje terug te komen..
Maar al met al weer een mooie racedag en nu lekker genieten van een paar stramme spieren.*D
 
Goed bezig mannen. Dus vol voor het kampioenschap gaan!!
Bij race 2 verknooide ik mijn start redelijk vanaf P17 doordat ik mis schakelde naar de 2. Kostte me veel tijd.
Uiteindelijk een paar man terug gepakt in de eerste rondes en toen knokken om een gat van ca. 10 secondes dicht te rijden, ook daar nog iemand weten in te halen in de laatste ronde.
Voor mij was het weer behoorlijk inkomen. Eigenlijk begon het gevoel pas in de race weer een beetje terug te komen..
Maar al met al weer een mooie racedag en nu lekker genieten van een paar stramme spieren.*D

Nou ja, ik heb 2 dagen gereden en de dag ervoor al 4 sessies gereden dus dat hielp wel lekker.

Op naar de volgende! Kalender 2019
4-5 mei Bilster Berg, ben benieuwd.
 
Was weer een lekker weekend, in race 2 wel te maken met een paar blinden |(in de haarbocht was code geel dus ik kon niet inhalen maar ondertussen wel door 4 man ingehaald :X
Moet wel weer aan mijn conditie werken, ik kon niet 10 ronden vol gaan
 
Gisteren voor het eerst meegedaan aan de ZAC races in de Rookie 600.
1e wedstrijd eerste geworden, 2e wedstrijd P2 dus overall 1e in de Rookie 600.

Heb genoten. Pr van 2.03 naar 1.59. Wil wel meer wedstrijden doen maar heb er eigenlijk geen geld voor.

img_20190422_210124_475-jpg.1388473
 
Laatst bewerkt:
Gisteren voor het eerst meegedaan aan de ZAC races in de Rookie 600.
1e wedstrijd eerste geworden, 2e wedstrijd P2 dus overall 1e in de Rookie 600.

Heb genoten. Pr van 2.03 naar 1.59. Wil wel meer wedstrijden doen maar heb er eigenlijk geen geld voor.

Sponsoren helpen. En "de club van" is het meest interessant voor ons amateurs.
 
Was weer een lekker weekend, in race 2 wel te maken met een paar blinden |(in de haarbocht was code geel dus ik kon niet inhalen maar ondertussen wel door 4 man ingehaald :X
Moet wel weer aan mijn conditie werken, ik kon niet 10 ronden vol gaan

Eerste race trok ik net (van zevende plek als derde de eerste bocht in en 6de geworden) tweede race was ik compleet naar de klote en de voorband was op (10de). Toch niet slecht na een jaar niet gereden te hebben.
Mijn rechterbeen doet het niet meer vandaag....
 
Lekker gereden man :}Kijken of je de volgende keer die Duc voorbij kan.


dat is nog wel een dingetje....op de rechte stukken liep tie elke x weg helaas...nog wel 3x voorbij kunnen steken 2x in de GT en 1x in de Strubben maar daarna kwam hij weer terug. uiteindelijk ronde 8 of 9 in race 2 bij de Bult achterblijver en blauwe vlag werd gezwaaid hij kon er nog net langs ik moest erachter blijven want degene ging niet van de de ideale lijn. dat was net het gaatje wat mij teveel werd plus een achterband die op was. maar al met al dik tevreden, het was mijn allereerste racedag en ook nog op een 750 uit 2004👍
 
Maakte de nr 2 nu een fout of liep jij gewoon zo hard in? Want je reed in het eerste deel 3e met een redelijk gat op nr2 toch?
Lekker gereden 😎!


dit was race 1...uiteindelijk liep ik hard op 2 in had hem ook al eens voorbij gestoken waar precies weet ik niet meer🙈. op een gegeven moment liepen we op 2 achterblijvers op het stuk tussen de Stekkenwal en de Bult. de Ducati probeerde rechts er voorbij maar daar lag geen ruimte, ik ging er links langs en heb vervolgens de Ducati achter me weten te houden om p2 te pakken. had die race ook de snelste rondetijd.
 
Race 2 liep je echt keihard in , zoals ik het zag was de nr 1 vooral een stuk langzamer na 3 a 4 ronden en kwam jij en daarachter nog 2 of 3 man heel snel dichterbij.
Vond het al knap met een 750 tov 1000.. je lijnen waren zoveel beter in het eerste deel ( tot uit komen strubben )

Kom volgende keer wel eens even wat mensen van hier begroeten..
 
dit was race 1...uiteindelijk liep ik hard op 2 in had hem ook al eens voorbij gestoken waar precies weet ik niet meer🙈. op een gegeven moment liepen we op 2 achterblijvers op het stuk tussen de Stekkenwal en de Bult. de Ducati probeerde rechts er voorbij maar daar lag geen ruimte, ik ging er links langs en heb vervolgens de Ducati achter me weten te houden om p2 te pakken. had die race ook de snelste rondetijd.

Wat ik al zei, in de sport1000 kan je met een 750 nog prima meekomen en winnen. In de race 1000 gaat dat niet meer lukken. Heb vroegah ook meerdere leuke races gehad met mijn oude 750 :)

20141006CF_2022.jpg
 
Topweekend gehad :}

Op zondag de TOMS gedaan.
Veel geleerd en veel plezier gehad.
En PR verbeterd...

Dan op maandag stonden dan voor het eerst echt racen.
In de vrije training en kwali weer PR verbeterd en een 38e startplaats.

Superstart in de 1e race, kwam na de 1e ronde als 24e door.
Daarna te geforceerd gereden en te veel fouten gemaakt.
Laatste 2 ronden meer ontspannen gereden en weer PR verbeterd.

2e race was de start goed, maar niet super, maar wel de nodige plekken gewonnen.
Wel meer ontspannen gereden en weer PR verbeterd.
En dat met het oudste barrel van het veld...

Op naar Croix :]
 
1e race weekend begon zondag zwaar klote doordat na 4 ronden, de racer *plof* zei.. Big end lager eruit.. na twijfel, alles op de hanger gegooid, naar huis gereden en daar snel de wielen met slicks op de straatfiets gegooid en snel terug gereden, in het donker alles nog snel geborgd.
Maandag dus al best wat stress (komt ie door de keuring of niet) en zondag dus met kutgevoel afgesloten, toch heerlijk gereden! Geen toptijden of top eindstand (wát wennen met 40 man op de Haarbocht aankomen _O-) maar wat gaaf! Op naar de volgende racedag in Assen, nu druk met alle leuke spullen van de racer overbouwen naar de straatfiets :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan