Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Zowel op Zolder als op Zandvoort hield ik ook meer marge aan dan op Assen..........omdat ik mij er bewust van ben dat er minder uitloop is.
Maar ik ben daardoor eigenlijk nooit weggebleven van een circuit.

Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om eerst een paar keer te gaan vrijrijden op de "gevaarlijke" circuits ipv te racen............om er op een lager nivo meer mee vertrouwd te raken.

Vind je het toch te gevaarlijk, is de keuze om er niet te gaan rijden, de enigste en juiste.
Je moet wel plezier hebben in racen........en als het niet lekker tussen de oren zit, heb je weinig plezier.
 
Zo, vandaag voor de eerste keer een vrij rijden gedaan bij RSZ, is prima bevallen! :Y

Helaas heb ik maar twee sessies gereden ivm het weer (ik had wel banden bij me die wat beter tegen het nat konden maar op dit moment heb ik al moeite zat om weer een beetje zelfvertrouwen op te bouwen op een droge baan :+ )

@Roy "R" Leuk je even in het echt ontmoet te hebben, altijd leuk om een gezicht bij de gebruikersnaam te zien!

Enne: kwam jij nou in de tweede sessie na de eerste ronde op het achterwiel de GT uit, ouwe poser!? })
 
Zo, vandaag voor de eerste keer een vrij rijden gedaan bij RSZ, is prima bevallen! :Y

Helaas heb ik maar twee sessies gereden ivm het weer (ik had wel banden bij me die wat beter tegen het nat konden maar op dit moment heb ik al moeite zat om weer een beetje zelfvertrouwen op te bouwen op een droge baan :+ )

@Roy "R" Leuk je even in het echt ontmoet te hebben, altijd leuk om een gezicht bij de gebruikersnaam te zien!

Enne: kwam jij nou in de tweede sessie na de eerste ronde op het achterwiel de GT uit, ouwe poser!? })

:W

En is er een andere manier om de GT uit te komen als er een fotograaf staat? 8-)
 
:W

En is er een andere manier om de GT uit te komen als er een fotograaf staat? 8-)

Ja 🙈😆
5B43AE2D-FE69-4B5B-AA53-3CA98049BAB8.jpeg
 
Nou Roy, nu zijn we wel nieuwsgierig hoor... *D

Als ik de foto heb zal ik posten 😉

Respect voor de aandacht die er vandaag werd gegeven aan de verongelukte medecoureur Tommie. Rust zacht, je was vandaag toch een beetje bij ons

Nou...
Liep naar voren voor de briefing en toen we echt het rechte stuk opliepen kreeg ik zoals dat op zijn Duits heet “ein bisschen Pipi in die Augen”. Paar keer diep adem halen en mooi gebaar de Tommie Megens trofee 👍🏻
 
Beste ZAC rijders, ik vond het een mooi gebaar van ZAC om hem te eren met een minuut stilte.
Tommie was me race en Enduro maatje, en ik mis hem nog steeds elke dag, we gingen veel samen rijden, de laatste tijd kon hij minder vaak omdat hij ging verhuizen en een flinke verbouwing thuis moest doen.
ik heb mooie gevechten met hem gehad op de baan toen we in de NK supercup 1000 reden, vorige jaar samen nog de 4 uren van Assen wonnen.

we spraken ook samen vaak over de gevaren van het racen, we hadden het de zondag ervoor nog gehad over Zolder, over dat het een autobaan is enzo. ik ben daar vorige jaar aanvang voor het seizoen gecrasht, en heb tegen mezelf gezegd dat ik er nooit een wedstrijd ga rijden want dan ben ik nog meer gebrand om beter en harder te gaan rijden.
Tommie wist de gevaren en geloof me hij zou het zo weer doen. voor hem was racen crossen motorrijden alles.
hij is letter gestorven in zijn harnas.

een ding wat ik geleerd heb van Tommie en wil ik als tip meegeven aan iedereen, zorg dat je alles goed geregeld hebt ook voor je vriendin/vrouw kinderen.
Tom had dat goed geregeld met verzekeringen enzo, zijn vrouw en kinderen hoeven zich geen zorgen te maken ook al krijgen ze hun man en vader er niet mee terug.

rust zacht maatje, als ik je weer zie, trappen we hem weer aan:]
 
Zeer triest nieuws... Wat een pech.
Veel sterkte voor zijn familie, vrienden en verdere nabestaanden.
 
Wauw... en dat is een wauw uit ongeloof over hoe weinig mensen er naar de Lausitzring gaan.
Jullie de mail ook gekregen waarom jullie niet gaan?

Ik zelf zit op een vrachtwagen door de US te tokkelen anders was ik er wel geweest. Ik heb het al vaker gezegd dit jaar, ik vind het een top kalender. Veel afwisseling 👍🏻

372C427A-1A55-4F7C-8BD0-9BCBDD4987BD.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan