Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Loopt niet weg he? Kan je volgend jaar ook gebruiken.

Maar snap je, toch ook een behoorlijke uitgave maar nu ik ze heb vind ik het jammer dat ik ze niet eerder gekocht heb.
Klopt, heb ook (nog) geen extra velgen. Van de winter maar even kijken wat we gaan doen.

Om voor nu nog even een setje te kopen wordt me ff te gek.
 
Mijn winter word duur 😬
Buiten de standaard zaken:
Dure reparatie aan de bus
Airbagvest
Nieuw pak
Nieuwe helm
Voorjaarstraining
Hengelo (Zolang die niet met RSZ samenvalt en mogelijk andere licentie halen.
 
Ik sla ‘m over, twijfelde nog maar met de aanschaf van de “nieuwe” racer én het slechte weer skip ik ‘m toch helaas.
Heb wel regenbanden maar om de nieuwe meteen in de regen op zandvoort te testen is de goden verzoeken _O-
 
Ik sla ‘m over, twijfelde nog maar met de aanschaf van de “nieuwe” racer én het slechte weer skip ik ‘m toch helaas.
Heb wel regenbanden maar om de nieuwe meteen in de regen op zandvoort te testen is de goden verzoeken _O-

Vaak ben je te bang! ;)
Denk dat het om die reden ook best rustig zal zijn.
 
Check de mail.

Dijon yee or nee?

Ik zeg ja! Beantwoord de mail om je voorkeur aan te geven.

94D2A829-7A1F-43E1-A837-9051C23008FE.jpeg
 
Van die situaties was ik me niet bewust, dacht dat er op Zolder gewoon geracet kon worden. Weet wel dat Croix geen succes was (mocht niet geracet worden)
Ja ondanks meer db nog steeds zwarte vlaggen regen. Enige manier om daar te racen is op een geluidsdag maar die zijn niet te krijgen/van MSZ.
Mettet was van meet af aan bekend, Croix nu hetzelfde verhaal mocht ook niet geraced worden.

Dus ja, dan worden de banen dun bezaaid en een 2e ow cup hoeft RSZ ook niet op te zetten (AssenAssenAssen).

Oschersleben is misschien ook nog wel een optie maar nog steeds ver rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan