NL sticker.. vroeger overal te koop maar nu?

erikvand

Die hard MF'er
28 dec 2006
288
0
Moerdijk
Hallo,

Voor een van mijn oldtimer motoren ben ik op zoek naar een kleine NL sticker (ca 6 cm breed bij 4,5 cm hoog). Nou zou je denken, die kun je overal kopen maar vergeet dat maar! Vroeger hingen ze in alle soorten en maten bij Halfords in het rek maar tegenwoordig zijn ze zo schaars als, laten we zeggen een Suzuki Burgman tussen de Hells Angels *D

En dat terwijl ze officieel nog steeds verplicht zijn voor alle motorvoertuigen met een blauwe plaat en alle aanhangers/caravans.... De enige die ik nog kan vinden zijn van die grote autolappen. Zelfs op Vehikel, Nederlands grootste oldtimerbeurs, niets gevonden..

Heb ook het hele internet al afgezocht maar tot dusver met bar weinig resultaat... Iemand enig idee?
 
Ik heb ze laatst nog bij een lokale Shell gezien, naast een stapel funliners en andere stickers :Y

Edit: Langs de ANWB gaan wil ook helpen. oops... eerste reply niet gelezen...
 
Laatst bewerkt:
Gewoon bij een tankstation? En dan die kleintjes die ik bedoel? Mmm, heb ik er dan echt zo naast zitten kijken... tijd om eens langs de Pearle te gaan 8-)
Had bij de ANWB al wel online gekeken maar nog niet in de winkel. Zal ik eens doen.
 
Zouden ze daar ook de Nederlandse driekleur in sticker hebben?

Ik kan natuurlijk ook gewoon zelf langsgaan....
 
Of ff de grens over gaan weet dat ze in DLD bij elk tankstations te verkrijgen zijn van zowat heel west en oost europa......zie dat Belgie dichterbij is voor je, mss dat onze mede Belgische forrumers weten of ze daar ook zo te verkrijgen zijn..... 8-)
 
Ik rij al 15 jaar, zoveel mogelijk motor en heb nog nooit een MF sticker gezien.....
Misschien toch eens beter opletten...
 
Klopt, ik heb ze ook nog nooit gezien hoor. Heb er zelf ook geen eentje ;) Maar het is natuurlijk wel geinig :P
 
Laatst bewerkt:
En dat terwijl ze officieel nog steeds verplicht zijn voor alle motorvoertuigen met een blauwe plaat en alle aanhangers/caravans....

Mijn caravan heeft een eigen kenteken, dus geen NL sticker verplicht.
(by the way, caravans met belading beneden de 750 kg zal je niet veel tegen komen.)

Dus ook de NL sticker zoals jij bedoeld zal uitsterven.
 
...

En dat terwijl ze officieel nog steeds verplicht zijn voor alle motorvoertuigen met een blauwe plaat en alle aanhangers/caravans....

...

Ik heb voor mijn motor-aanhanger in aanbouw het reglement liggen, en heb niks gelezen over nog een losse sticker die verplicht zou zijn.

Heb ik er dan overheen gelezen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan