Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Model afhankelijk, dus niet 'standaard' voor iedere fiets.
Welk model heb je? zoek in het wph topic of de jouwe erbij staat, anders zelf een wph op de kop tikken.
Iemand die z'on motor kan betalen kan met gemak een WPH kopenben begonnen met lezen in dit topic...maar zie het niet zitten om ruim 1000 reacties te lezen...
Iemand die z'on motor kan betalen hoort met gemak een WPH te kopen
hallo,
had graag eens geweten hoeveel Nm er moet zitten op motormoeren en vijzen. in het algemeen(carters, cilinder, cilinderkop,...)
mvg
ben begonnen met lezen in dit topic...maar zie het niet zitten om ruim 1000 reacties te lezen...
Straks komen de grote postenkosten nog
Banden, ketting, olie,... motor rijden is niet goedkoop maar wel zo leuk
Zeker na een grote beurt
Dan zou je toch de beurten bij mij kunnen laten doen!? Ik reken de helft van wat een dealer rekend tegen dezelfde kwaliteit!
Ook reparatie's en revisie is geen probleem
Blij dat ik zo handig ben.....
Het hele idee van bouten en moeren met een specifiek moment aanhalen is dat je ze zo vast mogelijk zet, maar zonder de schroefdraad te mollen. En 'zo vast mogelijk' ligt aan de beide materialen, de belasting, de grootte van de schroefdraad, of je wel of geen kopervet gebruikt, of de schroefdraad geolied is, etcetera etcetera. Het is niet voor niets dat tijdens de levensduur van een motor de momenten vaak nog aangepast worden.en khad graag en basis gehad voor gelijk wat voo motor. als het nu eerder rond de 80 ligt of eerder bij de 150...weet , gewoon om een idee et hebben.