No future???

Het restylen is altijd leuk maar ik wil gewoon iets anders eigenlijk....
... het blijft natuurlijk een Dragstar...
Ook al doe ik mijn best om em er niet fabrieks-af uit te laten zien...
Ik ben gewoon verpest door dat soort plaatjes als "Bobber pics" en jouw laatste topic Rusty....

haha ik ken het, sinds ik me aangemeld heb op MF is m'n smaak ook zeker veranderd
(ken je het "foute seventies chop topic" nog? geweldig vond ik dat!!)
 
alleen jammer dat er nooit meer iets bijkomt in dat topic, blijkbaar zijn alle klimrekken-choppers die er op internet te vinden zijn al langs geweest nu.. ;(

of er moet iemand zo gek zijn om al z'n ouwe tijdschriften in te scannen
(danny? :) )
volgens mij is het hele topic ook uit de lijst verdwenen...?
 
..ik ben hier nog niet zo lang en ik ken dat hele topic niet... ik ga vanavond effe zoeken... :9~
 
..ik wil nog iets op de tank hebben... een text... niet dat ik dat ding een naam wil geven maar ik moet mijn ondermaatse spuitbushantering effe wegwerken...

Effe wat dingen die te binnen schieten:
-Lost Cause
-Menstrual Princess
-Lil'Red Riding Whore
-Fucked
-Hated
-Bloedhoer (altijd leuk als buitenlanders hun afkomst laten zien in hun gastland)
-Cool as Chili (as in: you're not cool, you're chili and chili is never cool)
-Craptacula
-mishandeld

.... iemand een ideetje?
 
..ik wil nog iets op de tank hebben... een text... niet dat ik dat ding een naam wil geven maar ik moet mijn ondermaatse spuitbushantering effe wegwerken...

Effe wat dingen die te binnen schieten:
-Lost Cause
-Menstrual Princess
-Lil'Red Riding Whore
-Fucked
-Hated
-Bloedhoer (altijd leuk als buitenlanders hun afkomst laten zien in hun gastland)
-Cool as Chili (as in: you're not cool, you're chili and chili is never cool)
-Craptacula
-mishandeld

.... iemand een ideetje?

ik stem: "Lost Cause"
vind het er het best bij passen..
 
altijd leuk als buitenlanders hun afkomst laten zien in hun gastland

deze kwam ik in de US tegen, erg lache!
full
 
Cruizer shit .....kijk eens naar wat jij maakt Knogjarnnn!
Heb trouwens met mijn psycholoog gepraat.....mijn ego te groot voor deze wereld en hoef geen motor te bouwen en vanalles erop te schrijvenzoals:
Lost Cause
-Menstrual Princess
-Lil'Red Riding Whore
-Fucked
-Hated
-Bloedhoer

om mijn ego te vergroten en te bewijzen....mijn voertuig is geen verlengde van mijn karakter zoals jij schrijft!

 
Cruizer shit .....kijk eens naar wat jij maakt Knogjarnnn!
Heb trouwens met mijn psycholoog gepraat.....mijn ego te groot voor deze wereld en hoef geen motor te bouwen en vanalles erop te schrijvenzoals:
Lost Cause
-Menstrual Princess
-Lil'Red Riding Whore
-Fucked
-Hated
-Bloedhoer

om mijn ego te vergroten en te bewijzen....mijn voertuig is geen verlengde van mijn karakter zoals jij schrijft!

(Afbeelding)

En je punt is :?

Dat jij een nieuwe oerlijke juppenbak kunt/wilt kopen en er ook nog een regenworm op gepleurd hebt?

Slangeleren zadeltje,kun je der wel mooi van maken..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gedacht aan een ander stuur maar denk niet dat ik dat doe, al met krijgt het geval nu een moderne uitstraling vooral doordat zadel en de filterkit... en daar past dat bijna-tandaard-stuur wel bij.
Mooie bike geworden Knogjärn, mijn complimenten.
Wat betreft denk ik persoonlijk dat een lager en iets breder stuur beter in verhouding is.
Mooie en toch zeer aparte kleur wat het frame is.
 
Gisteravond fijn nieuwe vonksteentjes er in, nwe oliefilter en olie, vol goede moet het met een lammelenschijf ontchroomde kapje op mijn blok gemonteerd met homemade messing busjes-moertjes en de las houdt! *O*
Vol goede moed sleutel er in (wilde ik eers wel laten maar ja toch wel makkelijk... scheelt weer op slot zetten) en... wil niet starten... grrr, accu is vol, licht brand, hoor ik iets rond gaan? Nee niX! Fuck... moet ik die klote brading weer na lopen! Maar ja het ging natuurlijk ook veeeel te voorspoedig.
Anyway..
ik heb nog wat nieuwe namen in de aanbidding:
Dike-Bike
The housewife..
Hahaha...
Bedankt voor de reacties..ook lonlydriver (of zo iets) -XXXXX-
 
Gisteravond fijn nieuwe vonksteentjes er in, nwe oliefilter en olie, vol goede moet het met een lammelenschijf ontchroomde kapje op mijn blok gemonteerd met homemade messing busjes-moertjes en de las houdt! *O*
Vol goede moed sleutel er in (wilde ik eers wel laten maar ja toch wel makkelijk... scheelt weer op slot zetten) en... wil niet starten... grrr, accu is vol, licht brand, hoor ik iets rond gaan? Nee niX! Fuck... moet ik die klote brading weer na lopen! Maar ja het ging natuurlijk ook veeeel te voorspoedig.
Anyway..
ik heb nog wat nieuwe namen in de aanbidding:
Dike-Bike
The housewife..
Hahaha...


Bedankt voor de reacties..ook lonlydriver (of zo iets) -XXXXX-

dus het hangt aan n zijden draadje, dr op of eronder
mooi werk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan