No Risk No Fun!

hmmm misschien heeft deze nare ervaring zijn oogjes geopend.
na een paar ontzeggingen en boetes van een fiks bedrag word iedereen wel wat
rustiger op de weg.

:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
gewoon blijven lachen.

:?

ervaring mee ofzo :?

})

[me]Sjeik heeft het nog steeds niet geleerd[/me] :X
 
Je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling, maar dat wil niet zeggen dat alles geoorloofd is om ergens onderuit te komen!!

Het domweg doorrijden na een stopteken kon nog wel eens een duur staartje krijgen, zeker aangezien het doorrijden vaak gepaard gaat met weer nieuwe overtredingen/misdrijven en het echt niet altijd even makkelijk is een achtervolgende politieauto/motor zoek te rijden.

Alhoewel nu natuurlijk onmiddelijk de indianenverhalen gaan komen :P
Kan jij een indicatie geven van de prestaties van een gemiddelde surveillancewagen? :P
Ben wel benieuwd eigenlijk...
Weet dat die onopvallende auto's (volvo's laguna's etc) allemaal een top van iig 240 hebben.. ergens gelezen iig :9
 
Ai snake, -O- , tof dat je het zo opneemt, ben het volledig met je eens.

haha ik herinner je wheelies nog wel, op de a1, amersfoort - apeldoorn, verleden jaar aug dacht ik, (had toen een silveren gsxr750) met een rustig gangetje van 130, kwam je naast me rijden, keek me aan en trok zonder moeite een very vette wheelie, haha sweet man,

Nogmaals sucks dat deze zo moest eindigen, maarehm your style rocks! :W
 
Hoe kan die agent op de 3de foto nou vloeiend de bocht uitrijden met de hand aan de grond zonder het gas er op te houden?
:?

ik weet dat bmw´s appart zijn maar het lijkt me dat die het gas links hebben _O-
 
He Snake, je gaat toch niet je rijbewijs kwijtraken jongen.. Dat zou ik heel erg vinden.....dan maar een boete...ook kloten, maar de volgende keer mag je gratis op mijn kosten eten in een restaurant met de clan.. Ik heb daar ervaring mee....... :) :)
weet wat je zegt gizmo :Y

snake is een fervent eet barbaar, met een goede smaak kwa eten _O- _O- _O-
 
Normaal moet je steeds harder optrekken om vloeiend door de bocht te komen, de motor krijgt het steeds zwaarder door de g krachten, dan zou die een cruisecontrool mketen hebben waarmee je stijgende acceleratie mee in kan stellen.
 
Ach.. ik bekijk het maar zo.. ieder ritje wat ik maak steek ik toch lekker gemiddeld een keer of 6 een stuk of 110 pleurito's in de pocket *D

Die anderhalve keer dat ik dan gesnapt word kan ik daar makkelijk van betalen 8-)
 
Hoe kan die agent op de 3de foto nou vloeiend de bocht uitrijden met de hand aan de grond zonder het gas er op te houden?
:?

ik weet dat bmw´s appart zijn maar het lijkt me dat die het gas links hebben _O-

Die derde is helemaal geen BMW :+

En je kan bij politiemotoren het gas vastzetten, zodat je tijdens bv begeleidingen ook je rechterhand kan gebruiken ;)
 
Maar dan nog, om een bocht vloeiend te neemen geef je steeds meer gas ja, helemaal als je zo schuin gaat, anders is de gewichtsverdeling niet optimaal en zow blabla :Y
 
Kan jij een indicatie geven van de prestaties van een gemiddelde surveillancewagen? :P
Ben wel benieuwd eigenlijk...
Weet dat die onopvallende auto's (volvo's laguna's etc) allemaal een top van iig 240 hebben.. ergens gelezen iig :9

T gaat iig hard zat....veelal zijn het allemaal auto's met zeer grote cilinderinhoud, rondom de 3 liter en 6 cilinders. Bij een audi/VW vaak ook nog met 4wielaandrijving :9 en als het even kan zonder typeaanduiding aan de buitenkant...
 
Moet wel kunnen anders deed hij het niet, of zou die na het nemen van de foto een lowsider hebben gehad ;)
Toch zou ik het liever met de linker hand doen :P ... als ik het al kon zegmaar ... -O-

ooit mischien ... :]
 
goeie zaak dat de politie hier oplet.
dit is te gevaarlijk op de openbare weg .
wel eerlijk dat je dit opbiecht , dat doet niet iedereen .
pas in het vervolg een beetje op.

Wat lul je nou..was je er bij? Nee... Oftewel, je kan niet zeggen dat het te gevaarlijk of ongevaarlijk was voor de openbare weg...


|(
 
Kep ooit eens bij KLPD een filmpje gezien van een onopvallende Impreza. Digitale teller bleef steken op 299km/uur. })

Maar het is een mooi verhaal, sportief :}
 
Kep ooit eens bij KLPD een filmpje gezien van een onopvallende Impreza. Digitale teller bleef steken op 299km/uur. })

Maar het is een mooi verhaal, sportief :}
Verrek dat heeft mij nieuwe fiets snelheidsmeter ook, die gaat meteen naar de 99.9 km/h als ik de motor start, draadloos :P
gebruik hem als klokje en voor de temperatuur :] *O*

of topic ahum...
 
Moraalridder topic, is niks voor mij ;)

Ach, ik rij al 20 jaar motor, heb tal van cursussen gevolgd, nog nooit een aanrijding gehad (zelfs niet met koekblik) en in 20 jaar rijden op de motor slechts 1 keer een bekeuring gehad voor een te schuine kentekenplaat (maar die was op 40 meter nog prima leesbaar!)

Het maken van wheelies is gewoon errug leuk. Jij kent mijn rijstijl, ik rij vlot en maak zo nu en dan een wheelie op plekken waar (in mijn ogen) geen gevaar is voor medeweg-gebruikers.
Dus waar overzicht is, waar geen kinderen in de buurt zijn, etc. etc.

Maargoed, al doe je het op een uitgestorven industrieterrein of op een zondagmorgen op een verlaten snelweg, het blijft een artikel 5.

Het standaard verhaal als je wordt gesnaaid is altijd van "dat hoort niet op de openbare weg thuis maar op het circuit!", jaja......., en we weten allemaal dat op het circuit het tegenovergestelde wordt gezegt.
Bij de CRT cursussen zeggen ze altijd standaard "wheelies zijn op het circuit verboden, dat doe je maar op de openbare weg!" LOL!

Wat mij stoort is dat je voor een hupje met je motor meteen als misdadiger wordt gezien terwijl ik genoeg dienders ken die er zelf ook niet vies van zijn.

Een bekeuring vind ik prima, geen enkel probleem, maar de rest is zwaar overtrokken.

Die genen die onze motoren wegjatten, de dronken voertuig bestuurders, de zinloos geweld gebruikers, de verkrachters en moordenaars, de doorrijders na aanrijding, etc etc. Dat zijn in mijn ogen de misdadigers!
 
Moraalridder topic, is niks voor mij ;)

Ach, ik rij al 20 jaar motor, heb tal van cursussen gevolgd, nog nooit een aanrijding gehad (zelfs niet met koekblik) en in 20 jaar rijden op de motor slechts 1 keer een bekeuring gehad voor een te schuine kentekenplaat (maar die was op 40 meter nog prima leesbaar!)

Het maken van wheelies is gewoon errug leuk. Jij kent mijn rijstijl, ik rij vlot en maak zo nu en dan een wheelie op plekken waar (in mijn ogen) geen gevaar is voor medeweg-gebruikers.
Dus waar overzicht is, waar geen kinderen in de buurt zijn, etc. etc.

Maargoed, al doe je het op een uitgestorven industrieterrein of op een zondagmorgen op een verlaten snelweg, het blijft een artikel 5.

Het standaard verhaal als je wordt gesnaaid is altijd van "dat hoort niet op de openbare weg thuis maar op het circuit!", jaja......., en we weten allemaal dat op het circuit het tegenovergestelde wordt gezegt.
Bij de CRT cursussen zeggen ze altijd standaard "wheelies zijn op het circuit verboden, dat doe je maar op de openbare weg!" LOL!

Wat mij stoort is dat je voor een hupje met je motor meteen als misdadiger wordt gezien terwijl ik genoeg dienders ken die er zelf ook niet vies van zijn.

Een bekeuring vind ik prima, geen enkel probleem, maar de rest is zwaar overtrokken.

Die genen die onze motoren wegjatten, de dronken voertuig bestuurders, de zinloos geweld gebruikers, de verkrachters en moordenaars, de doorrijders na aanrijding, etc etc. Dat zijn in mijn ogen de misdadigers!


hier heb ik 1 woord voor.

AMEN 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan