Nog één nachtje slapen..

Galloper

MF veteraan
25 okt 2002
10.402
3
en dan kan ik m'n nieuwe fiets gaan ophalen. 8-)

full

Dus wie morgen deze samen met een oranje HD Sportster 883 in het zeeuwse ziet rijden, dat zijn wij. :]

Kei vet :}
Ik ga volgende week en proefrit maken op zo'n beestje. Ik ben benieuwd.
Indien je de kans krijgt moet je eens met een XB9s of r rijden waar de race-kit opzit :} Dan pruttelt ie tegen je. Zelf mocht ik dat vorig jaar bij OIT Breda en sindsdien was ik verkocht. *D

Laatst bewerkt:
tsjaaaaa..............het blijft een opgevoerde Harley................

NOOOOTTTTTT!!!!!!

gave bike man!! heel veel plezier ermee!

(ben wel een beetje jaloers op je :9~ )

en dan kan ik m'n nieuwe fiets gaan ophalen. 8-)

(Afbeelding)

Dus wie morgen deze samen met een oranje HD Sportster 883 in het zeeuwse ziet rijden, dat zijn wij. :]
Ik wil je niet bang maken, maar een collegaatje van me had er ook zo 1tje. Haar vriend ging ermee onderuit en de motor ontplofte!!! spontaan waarna hij volledig afgebrand is (benzine zit in het frame ipv in een tank.)

Neemt niet weg dat het een erg mooie bike is (vooral in het geel of zwart.)

:}

Waar in zeeland! Mocht er in amersfoort ook eens op rijden. Remt goed man dat ding, kontje gaat simpel omhoog (voor als je schoonmoe nog eens achterop hebt) en na een paar meters rijden krijg je op 't gas de neus omhoog. Leuke gooi en smijtbrommert.

Nu niet alleen maar boulevard Vlissingen doen, maar ook echt rijden he.

suc6

Orisjieneel, een fiets met seatpipe als zadelverwarming O-) O-) O-)

Maar wel mooi... :9~

Alleen wanneer legt Eric B. nou eens zijn begaafde handen op dat Porscheblok met HD. Jaaaa beste kijkbuiskinderen, niet alleen Duitse herders hebben dat, HD.. :?

Orisjieneel, een fiets met seatpipe als zadelverwarming O-) O-) O-)

Maar wel mooi... :9~

Alleen wanneer legt Eric B. nou eens zijn begaafde handen op dat Porscheblok met HD. Jaaaa beste kijkbuiskinderen, niet alleen Duitse herders hebben dat, HD.. :?
[hapmodus]
Seatpipe :?
De uitlaat zit tussen voor en achterwiel hoor :}
[/hapmodus]

Chips, wat ben ik vroeg wakker B|

Ik wil je niet bang maken, maar een collegaatje van me had er ook zo 1tje. Haar vriend ging ermee onderuit en de motor ontplofte!!! spontaan waarna hij volledig afgebrand is (benzine zit in het frame ipv in een tank.)

Neemt niet weg dat het een erg mooie bike is (vooral in het geel of zwart.)
Mooi rood is niet lelijk :+

Jammer voor je collegaatje '(

waar blijven de pic's
B| vergeten te maken. Had moeite om het voorwiel op de grond te houden dus heb zo'n 180km aan het oefenen geweest :]
Tering wat is dat blok bruut (in vergelijking met een Deauville he ;) )

Ik zal dit weekend wel foto's maken, ga zondag naar Tongeren - Dinant - Namur voor wat bochies te pakken.

Hou ons effe op de hoogte, na een zondag ben ik wel benieuwd :]
Echt een super motor *D

Terug
Bovenaan Onderaan