Nog 1 dag...

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
En dan krijg ik een andere EPROM.Kan ik de mille nog beter afstellen.Kost maar 60 euro en niet het absurde bedrag wat aprilia er voor vraagt, dacht zo'n 225 euro.Btw ze willen ze niet eens los verkopen, alleen met titanium uitlaat :j .Proefrijden met 998 gaat niet door alleen als er uitvallers zijn. Was al volgeboekt :( ;( maar ik ga toch maar even kijken, je weet het nooit.Ik zal mede mille eigenaars op de hoogte houden hoe de eprom bevalt.Komt uit duitsland en deze is te programmeren als ik het goed had begrepen.Star twin heeft het dus toch goed voor elkaar!
 
Alles is al de mille gedaan wat mogelijk is behalve de eprom.Zoek een eprom die bij mij uitlaat past.Bezine mengsel klopt niet meer dus eprom moet dit euvel oplossen.Eproms vanaf model 2001 zijn beveiligd.Je kunt ze niet programmeren.Dan moet je een andere erprom kopen die bij de orginele titanium uitlaat hoort.Die wordt ALLEEN samen verkocht dus niet los leverbaar.Star twin in loenen haalt eproms uit duitsland die niet beveiligd zijn en waar je andre programma's in kan stoppen.
 
Kan de dealer dan ook de eprom settings veranderen en zo de motor tunen? Als je nl. de pc software hebt en een eprom programmer (hebbik), dan brand je die eproms voor zeg 15 Euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan