Nog 1 generatie

Het zal vast.

Terminator was ook fictie in 1987.

Skynet is er tegenwoordig ook al. We noemen het alleen Google en de AI nog niet zelfstandig. But it’s learning. Geeft het tijd.

RoyR is een soort John Conner.

Judgement day is onderweg!
 
Het zal vast.

Terminator was ook fictie in 1987.

Skynet is er tegenwoordig ook al. We noemen het alleen Google en de AI nog niet zelfstandig. But it’s learning. Geeft het tijd.

RoyR is een soort John Conner.

Judgement day is onderweg!
Jij hebt duidelijk nog nooit wat met bv de Google Assistant gedaan :+
 
Het zal vast.

Terminator was ook fictie in 1987.

Skynet is er tegenwoordig ook al. We noemen het alleen Google en de AI nog niet zelfstandig. But it’s learning. Geeft het tijd.

RoyR is een soort John Conner.

Judgement day is onderweg!

Ik zit al een minuut te lachen 😂

(En tegelijk denk ik hoeveel jongeren zullen T1 en T2 niet eens kennen?)
 
Ach, ik hoorde laatst dat die Tesla's met hun automatische piloot perfect werken in Amerika.. Zodra ze in Nederland rond moeten rijden met fietsers, scootmobielen, e-bikes, scooters, voetgangers, paardrijders, snorfietsen, tractoren dan flipt het hele systeem want dan wordt het teveel... Voor een land als Amerika perfect (waar iedereen praktisch in de auto zit), maar nog niet voor Nederland.

Ik denk dat het nog wel even duurt voordat alle auto's zelf rijden.
 
In Amerika hebben ze geen bontkraagjes die op een Gilera runner rondcrossen, of bejaarden op een opgevoerde e-bike, of wielrenners, of... enz enz.
 
Het houd een keer op, maar voorlopig ben ik niet bang voor mijn werk en hobby.
Komt bij dat als het ooit zo gek komt dat je niet meer zelf zou mógen rijden ik uit protest dus lekker een ongekentekende motor zou rijden alleen dan ook niet meer stoppen. Wat willen ze doen, rbw innemen? Heb ik toch niet nodig dan 😝
Zeker niet echt meegekregen wat er pas in Rotterdam gebeurde... Okee, ik onderschat jou niet. Ik ga me wel bij jouw Mad Max clan aansluiten... Misschien moet jij je wel bij de mijne aansluiten
 
Fabrikanten willen een nieuwe markt aanboren om daar flink aan te verdienen. Dus word er ingezet op milieu en goedkoop rijden. Subsidie hier en daar. En al onze oude vervuilende meuk rijd vrolijk verder in Afrika. Kijk ons eens netjes afval scheiden. Zonnepanelen leggen en windmolenparken bouwen. Het ene houd het andere in stand. Wil je CO2 uitstoot verminderen doen moeten we minder neuken.

lang leve de huidige migratie stroom.....over 30 jaar zijn we hier gewoon een 3e wereld en hoeven we die oude vervuilende meuk dus niet meer naar afrika te sturen.
ik vind het geweldig, laat maar komen mijn tijd zit het wel uit...
dat zal al die linkse fatsoensrakkers leren...
 
pxh6q1i7r3w21.jpg
 
Ik hou mijn adem al in...

Waar is het gat in de Ozonlaag trouwens gebleven??? En de Zure Regen?

Zouden er ook nog mensen zijn die in Odin Wodin en Donar geloven??

Is het effe lekker 40 graden wordt dat meteen aan de CO2 uitstoot toegeschreven terwijl het in '44 al zo warm was, koren op de molen van de milieumongolen

In 1944 was die hoge temp zelfs veel extremer deze waarde werd toen op 23 augustus bereikt, en niet zoals nu op 24/25 juli. Scheelt een maand, maar dat wordt bijna nergens verteld
 
In 1944 was die hoge temp zelfs veel extremer deze waarde werd toen op 23 augustus bereikt, en niet zoals nu op 24/25 juli. Scheelt een maand, maar dat wordt bijna nergens verteld
logisch, die milieuslag wil zichzelf niet in de vingers snijden... 8)7
milieudrammers i.c.m. op winst beluste industriëlen = door overheid gesteunde misleiding...

blijven rijden tot het bittere einde 🤟
+1! :]
 
Het zal vast.

Terminator was ook fictie in 1987.

Skynet is er tegenwoordig ook al. We noemen het alleen Google en de AI nog niet zelfstandig. But it’s learning. Geeft het tijd.
RoyR is een soort John Conner.

Judgement day is onderweg!

Mijn oom is bij de Jehova's, zal hem ff vragen wanneer het weer zover is...............
 
Ik hou mijn adem al in...

Waar is het gat in de Ozonlaag trouwens gebleven??? En de Zure Regen?

Zouden er ook nog mensen zijn die in Odin Wodin en Donar geloven??

Is het effe lekker 40 graden wordt dat meteen aan de CO2 uitstoot toegeschreven terwijl het in '44 al zo warm was, koren op de molen van de milieumongolen
Dat fameuze gat is er plots terug als de weervrouw/man er weer even zin in heeft om het te vermelden.
Lijkt me.
 
Ik hoor net op BNR een auto-deskundige zeggen dat over ca. 30 jaar zelfrijdende en data-gekoppelde auto's gemeengoed zijn.
Zelfs een stuur zit er dan niet meer in. Verkeersborden niet meer nodig - de auto weet het zelf wel.
Ik weet nog dat wij in mijn Middelbare School-tijd op excursie (ik denk 50jr terug) gingen naar de Wageningen-Universiteit.
Guess what?? Daar stond een echte COMPUTER! (in een aparte ruimte met veel koel-units)
Data-invoer ging middels ponskaarten, waar op iedere kaart, jawel! 1 programma-regel stond...............................😲
Een magisch ding die zelf grote berekeningen kon oplossen in zeer snelle tijd. Waauw!!

Even verder rekenen, met nu 50 jr in de toekomst..........................
Dan kan je wel raden hoeveel progressie ze dan gemaakt zullen hebben!
Over 10jaar moet je op strooptochten naar benzine 😂
Als ik nu 2T-benzine wil hebben voor mijn brommertje, dan geldt dat NU al.
(gelukkig kan ik zelf mengen met 2T-olie)
Ach, ik hoorde laatst dat die Tesla's met hun automatische piloot perfect werken in Amerika.
Onlangs een verhaal gelezen van mensen die met een Tesla op vakantie gingen naar Bretagne.
Neem van mij aan: Dat is geen feestje. Prettiger is om met een oude (vervuilende) Panda te gaan!!
Maar waarom zien we zo veel Tesla's. Puur door de bijtelling die uiteindelijk door Jan de Arbeider gaat worden betaald.
lang leve de huidige migratie stroom.....over 30 jaar zijn we hier gewoon een .........................
Ik vind het geweldig, laat maar komen mijn tijd zit het wel uit....................
dat zal al die linkse fatsoensrakkers leren................
NL op zich is niet verkeerd. Maar wat is het hier DRUK-DRUK-DRUK.
Valt mij altijd vooral op dat ze allemaal HIER willen zijn. DONDER OP!
Ga of blijf in de Sahara want daar is veel MEER PLEK! Daar kan je dan ook ongestoord met je Boerka rondlopen. (maw achterlijk blijven)
Die linkse honden krijgen mettertijd vanzelf de rekening gepresenteerd als we hier in NL met 50 miljoen zijn. (of nog meer?)
O ja, dan moet je ook een paar keer per dag op je matje in de richting van Mekka!:X Anders KOP ERAF want de sharia is dan ingevoerd.
Ik hoop dat links Nederland dan flink pijn aan de knieën krijgt. Verdiende loon voor jarenlang de realiteit niet willen zien.
Zoals hierboven al gemeld: Mijn tijd zal 't nog wel duren. Je kan je afvragen wat voor overvol land laten we achter voor onze kinderen.............?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ervan overtuigd dat we al onze problemen gaan oplossen......door zelfoplossing...
 
Ja idd zelf-oplossing!
Kwestie van tijd dat er een Ajatollah, of Koreaan of een andere mafkees op een knop gaat drukken.
Een mooie paddenstoel aan de horizon! Dan worden we idd in aantal gedecimeerd.
Mijn oplossing: Goed met volledige exposure gaan kijken. Lijd je weinig van maar wel snel dood. Hebben we ook in Japan gezien.

Dan gaan in NL (net als iedere 1e maandag vd maand) overal de sirenes.
Wat zeggen ze dan? Ramen en deuren sluiten en wachten op info van de overheid. (Dat is: Helaas kunnen we niet alle 18 milj inwoners beschermen)
Grote vraag is wat we als gewone burger moeten gaan doen? Mooi noppes-nada-niks!
De burgermeester en enkele andere paljassen duiken de schuilkelder in en de rest mag creperen.

Maar dat soort gasten krijgen toch de rekening want die zijn nog niet in staat om een pieper warm te krijgen.
Als de rantsoenen op zijn, dan gaan die ook net zo goed de pijp uit!
Die klojo's weten hoe ze beleid moeten maken, maar zelf iets tot stand brengen kunnen ze niet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Horn
Fabrikanten willen een nieuwe markt aanboren om daar flink aan te verdienen. Dus word er ingezet op milieu en goedkoop rijden. Subsidie hier en daar. En al onze oude vervuilende meuk rijd vrolijk verder in Afrika. Kijk ons eens netjes afval scheiden. Zonnepanelen leggen en windmolenparken bouwen. Het ene houd het andere in stand. Wil je CO2 uitstoot verminderen doen moeten we minder neuken.

Doen we met z'n allen aan SM.

Steeds Minder. :r
 
‘Asfalt slijt harder door elektrische auto’


Kijk dat bedoel ik, en we gaan weer kilometers asfalt vervangen. Bij dit gehele arbeidsproces zal er heel wat uitstoot zijn. En maar electrisch rijden want dat maakt je een beter mens 👌
 
Terug
Bovenaan Onderaan