Nog 1 generatie

jaja , de ijsboer bij ons ook hoor ,Spijkstaal :twas dus z n tijd ver vooruit, en had smerige ijsjes
 
elektrische ijzeren hond.de ideale vakantie trekker 😎
 

Bijlagen

  • 220px-Spijkstaal_1500.jpg
    220px-Spijkstaal_1500.jpg
    12 KB · Weergaven: 8
Afgelopen 2 dagen rond / in Amsterdam doorgebracht.. iets met de tourist uithangen..

Elektrische bakfietsen.. tesla's als taxi's .. en zelfs de rondvaartboten waren elektrisch ..
TCA chauffeurs hadden op het oog geen wapen, en spraken nog Nederlands ook.
Bij de aankomsthal van Schiphol had je een fucking checkpoint ....

En hipsters... overal.. fucking... hipsters.. en de hipsterinnetjes ...

Guizig Amsterdam is niet meer ( 20 jaar geleden voor het laatst geweest )

Het rook er niet eens meer naar 2 takt van de scooters , diesel en vooral .. geen schraal bier en pis ..
Zelfs de wietlucht was onvindbaar..

Wat een deceptie ..

Laat maar zitten dat alles elektrisch.. t word er niet gezelliger op..
( oh, en blijkbaar hoort er ook .. horde's ongemanierde chinezen en russen bij..
Die bezopen engelse waren nergens meer te vinden.. dáár kon je tenminste nog mee lachen..


* schud hoofd * ... Amsterdam... wat hebben ze je aangedaan ...

Eigenlijk.. Amsterdam is nu net als een vroegere vlam, verschrikkelijk lekker, beetje ranzig en een kinky in de bedstee .

20 jaar later is ze vettig, heeft een kort pittig kapsel en loopt ze in een schone tuinbroek..


Dus.. laat maar zitten voor mij.. beetje vuil.. veel leuker..
 
Afgelopen 2 dagen rond / in Amsterdam doorgebracht.. iets met de tourist uithangen..

Elektrische bakfietsen.. tesla's als taxi's .. en zelfs de rondvaartboten waren elektrisch ..
TCA chauffeurs hadden op het oog geen wapen, en spraken nog Nederlands ook.
Bij de aankomsthal van Schiphol had je een fucking checkpoint ....

En hipsters... overal.. fucking... hipsters.. en de hipsterinnetjes ...

Guizig Amsterdam is niet meer ( 20 jaar geleden voor het laatst geweest )

Het rook er niet eens meer naar 2 takt van de scooters , diesel en vooral .. geen schraal bier en pis ..
Zelfs de wietlucht was onvindbaar..

Wat een deceptie ..

Laat maar zitten dat alles elektrisch.. t word er niet gezelliger op..
( oh, en blijkbaar hoort er ook .. horde's ongemanierde chinezen en russen bij..
Die bezopen engelse waren nergens meer te vinden.. dáár kon je tenminste nog mee lachen..


* schud hoofd * ... Amsterdam... wat hebben ze je aangedaan ...

Eigenlijk.. Amsterdam is nu net als een vroegere vlam, verschrikkelijk lekker, beetje ranzig en een kinky in de bedstee .

20 jaar later is ze vettig, heeft een kort pittig kapsel en loopt ze in een schone tuinbroek..


Dus.. laat maar zitten voor mij.. beetje vuil.. veel leuker..

Heel herkenbaar, 20 jaar geleden heb ik in Amsterdam gewoond en gewerkt.
In die 20 jaar is die stad inderdaad heel erg veranderd en niet in positieve zin...
 
Heel herkenbaar, 20 jaar geleden heb ik in Amsterdam gewoond en gewerkt.
In die 20 jaar is die stad inderdaad heel erg veranderd en niet in positieve zin...

Het is totaal off topic.. maar *fuck it* , inderdaad.
T is niet eens -overdreven- , naast CS had je ( hij is nu dichterbij? ) het chinese restaurant , de hoerenboot, en een stukje
van de post. Zeg maar tussen CS en Nemo.
Staat nu hoogbouw, met lounge (wtf) dingen waar het sterft van de .. ehh.. hipster achtige.
Voor CS staan de fietsen nu in een rij.. niet op een hoop.. de taxi's waren weg, stond alleen een rij politieauto's .
Je kon t station niet meer in, tenzij die tolpoortjes.. ( ga nooit met het ov, wist ik veel ) , en je hebt gallerijen met vage , en op het
oog dure winkels.. ( zat zelfs een bar in het midden (??) ) ..

Alles was -schoon- , roken mag niet, zelfs de residente junks hadden -kleding- aan.. geen roma te zien..
( vermoedelijk kort aan de riem door de bergen handhaving met steekvesten )

Als je vroegah op CS kwam, moest je over de slapende junks heen stappen, een slalom maken om backpackers en kon je meteen
een biertje pakken met een paar bezopen engelse die de drank niet aankonden.
Vervolgens moest je even aan een amerikaan uitleggen waar de hoeren waren en meteen even vertellen waar je géén wiet moest kopen.

Daarna piste je nog even in een hoek, en hobbelde de stad in, om compleet naar de klote te gaan in een of andere kroeg.

Op de terugweg deed je precies hetzelfde , hup, de laatste trein in naar huis , de kater is voor morgen :)
En de ggd heeft nog wel een spuitje voor de rest wat je hebt opgelopen.


Kon nu een rechts geroerde banaan shake kopen met een rietje .

De verkeerslichten staan er blijkbaar niet meer voor de show.. niemand speelt meer frogger zoals het hoort, maar wacht
gewoon braaf tot het lampje groen word.
Niemand probeerde me te rollen of coke te verkopen, het was echt ... bezopen...

Bij lovers stonden ze in de rij netjes te wachten.. ondertussen word je nog wel traditioneel voor je eikel gereden door bezorg fietsen.
En , mama met d'r verlengde fiets en een bakje met koters d'r in.. - de fuck -
Oh, en de bulldog heeft blijkbaar tegenwoordig ook een boot.. *???*

Er werd een toerist netjes aangesproken door een TCA chauffeur, die er uit zag , niet alsof ie recht van het kamp kwam, maar
even was weggelopen van een gala diner .

Zelfs in fucking Artis kon je geen cola'tje meer kopen , of een bak friet voor de kleine !
Alleen nog maar -gezonde- taartjes zonder fucking vlees en soya-kaas... De ... Fuck !
.. en een fruitsapje ..

Amsterdam.. het is geen leuke bende meer, maar een attractiepark , compleet dood geciviliseerd en overal rubber tegels zodat je je echt niet
kan bezeren

Echt.. sommige dingen moet je voor -goed- in je geheugen houden, en niet meer naar terug gaan.
Amsterdam, is zo'n ding..
 
Uitspraak ooit gedaan door Microsoft:
Niemand zal ooit meer dan 640Kb geheugen nodig hebben, 640Kb is meer dan genoeg voor iedereen.
Mijn laptop heeft standaard (fabriek af) 16 MiB werkgeheugen aan boord....


In 2004 deed Bill Gates de volgende uitspraak:
Over 2 jaar bestaat spam niet meer.
Ik wordt op 1 van mijn mailadressen overdonderd met spam, tientallen op een dag soms....


Citaat van Thomas J. Watson, oprichter/CEO van IBM:
Er is in de hele wereld misschien genoeg vraag voor 5 computers.
Vandaag de dag heeft elk gezinslid wel een laptop/tablet/mobiele telefoon.....


Zo zie je maar, het doen van uitspraken is koffiedik kijken. Vaak zijn dergelijke uitspraken aannames gebaseerd op de hedendaagse ontwikkeling, ontwikkelingen gedaan in het verleden en het interpoleren van beide gegevens.
 
Het is totaal off topic.. maar *fuck it* , inderdaad.
T is niet eens -overdreven- , naast CS had je ( hij is nu dichterbij? ) het chinese restaurant , de hoerenboot, en een stukje
van de post. Zeg maar tussen CS en Nemo.
Staat nu hoogbouw, met lounge (wtf) dingen waar het sterft van de .. ehh.. hipster achtige.
Voor CS staan de fietsen nu in een rij.. niet op een hoop.. de taxi's waren weg, stond alleen een rij politieauto's .
Je kon t station niet meer in, tenzij die tolpoortjes.. ( ga nooit met het ov, wist ik veel ) , en je hebt gallerijen met vage , en op het
oog dure winkels.. ( zat zelfs een bar in het midden (??) ) ..

Alles was -schoon- , roken mag niet, zelfs de residente junks hadden -kleding- aan.. geen roma te zien..
( vermoedelijk kort aan de riem door de bergen handhaving met steekvesten )

Als je vroegah op CS kwam, moest je over de slapende junks heen stappen, een slalom maken om backpackers en kon je meteen
een biertje pakken met een paar bezopen engelse die de drank niet aankonden.
Vervolgens moest je even aan een amerikaan uitleggen waar de hoeren waren en meteen even vertellen waar je géén wiet moest kopen.

Daarna piste je nog even in een hoek, en hobbelde de stad in, om compleet naar de klote te gaan in een of andere kroeg.

Op de terugweg deed je precies hetzelfde , hup, de laatste trein in naar huis , de kater is voor morgen :)
En de ggd heeft nog wel een spuitje voor de rest wat je hebt opgelopen.


Kon nu een rechts geroerde banaan shake kopen met een rietje .

De verkeerslichten staan er blijkbaar niet meer voor de show.. niemand speelt meer frogger zoals het hoort, maar wacht
gewoon braaf tot het lampje groen word.
Niemand probeerde me te rollen of coke te verkopen, het was echt ... bezopen...

Bij lovers stonden ze in de rij netjes te wachten.. ondertussen word je nog wel traditioneel voor je eikel gereden door bezorg fietsen.
En , mama met d'r verlengde fiets en een bakje met koters d'r in.. - de fuck -
Oh, en de bulldog heeft blijkbaar tegenwoordig ook een boot.. *???*

Er werd een toerist netjes aangesproken door een TCA chauffeur, die er uit zag , niet alsof ie recht van het kamp kwam, maar
even was weggelopen van een gala diner .

Zelfs in fucking Artis kon je geen cola'tje meer kopen , of een bak friet voor de kleine !
Alleen nog maar -gezonde- taartjes zonder fucking vlees en soya-kaas... De ... Fuck !
.. en een fruitsapje ..

Amsterdam.. het is geen leuke bende meer, maar een attractiepark , compleet dood geciviliseerd en overal rubber tegels zodat je je echt niet
kan bezeren

Echt.. sommige dingen moet je voor -goed- in je geheugen houden, en niet meer naar terug gaan.
Amsterdam, is zo'n ding..
Heey Amsterdam.... ze zeggen dat je bent veranderd, heey Amsterdam.... je kan geen goed meer doen.
 
Amsterdam is prachtig!
Alles heeft z'n charme, zo ook Amsterdam.

Prachtig is niet perfect. Perfectie bestaat niet.

Als ik te veel geld had om te verbranden zou ik er wonen. Nu peins ik er niet over.
 
It’s Difficult to Make Predictions, Especially About the Future
 
Ik ben in 020 geboren.
Kom er vrijwel NOOIT meer, en dat wil ik maar zo houden.
Het fijnste van een bezoek aan A'dam vind ik, dat is als ik de stad uit rijd...........................
(mijn vader nog steeds dankbaar dat ie lang terug daar is gevlucht)
 
Ik hou mijn adem al in...

Waar is het gat in de Ozonlaag trouwens gebleven??? En de Zure Regen?

Zouden er ook nog mensen zijn die in Odin Wodin en Donar geloven??

Is het effe lekker 40 graden wordt dat meteen aan de CO2 uitstoot toegeschreven terwijl het in '44 al zo warm was, koren op de molen van de milieumongolen
Dat gat in de ozonlaag is er nog wel, ik woon er recht onder..
Hier 2 uur in de zon en je bent verbrandt, en niet zo'n beetje ook..
 
Terug
Bovenaan Onderaan