Nog bedankt

ThomVis

Die hard MF'er
30 okt 2004
773
4
Den Haag
Alle mensen die zondag op de A28 vlak voor Zwolle even voor me gestopt zijn, toen ik zonder benzine op de vluchtstrook stond (oranje naked bike, zwarte jas).
Een maatje van de groep was al onderweg met een kannetje benzine, zodat ik in het tankstation 4 kilometer (!) verderop kon bijtanken. Geen waarschuwingslampje, reservestand deed ook niets. Gelukkig was het toen droog, en kon ik zonder al teveel stuntwerk op de vluchtstrook komen.

6 stuks die even gestopt zijn en na een kort praatje / wat armgezwaai weer onderweg gingen. :W Konden niets voor me doen, maar het laat wel blijken dat het saamhorigheidsgevoel motorland nog niet verlaten heeft! :]
 
tsssss, kijk dat je met zo'n fiets zonder olie komt te staan is begrijpelijk, maar benzine.... Zou je je reservelampje niet eens maken???





















:+ effe stangen :p :W


goed dat er nog egstopt wordt!
 
tsssss, kijk dat je met zo'n fiets zonder olie komt te staan is begrijpelijk, maar benzine.... Zou je je reservelampje niet eens maken???

Wie zegt dat ik ook niet zonder olie stond ;) Het is een Yamaha YZF750R, aka olieboot.

Nee hoor. Maar ik wist nooit hoeveel km ik uit een tank kon krijgen. Als ik geweten had dat dat reservesysteem het niet deed had ik het er niet op gegokt. Noem het maar een leermoment.
 
Terug
Bovenaan Onderaan