Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

Dat is een behoorlijke verzameling BMW onderdelen bij elkaar. Beetje een Frankenstein. Ik zie K,R,GS onderdelen door elkaar inclusief een heleboel stukjes die ik niet kan thuisbrengen. Maar op zich best leuk
 
Dat is een behoorlijke verzameling BMW onderdelen bij elkaar. Beetje een Frankenstein. Ik zie K,R,GS onderdelen door elkaar inclusief een heleboel stukjes die ik niet kan thuisbrengen. Maar op zich best leuk
en drie schoorstangen nogal liefst
 
Dat is een K100rs kuip.
Ik vind het wel grappig bij elkaar aan de ene kant maar om te huilen zo lelijk aan de andere kant.
 
  • Eens
Waarderingen: EHE
Ben benieuwd of dat zo rijdt en of het ontbreken van de verbinding met t luchtfilter een betere motorboot oplevert.
 
Een gladde versnellingsbak, dus ouder als '78 dan 1000cc met Dell orto's en blanke kleppendeksels. De voorvork lijkt een pre '69 ding waarvan ze de onderste ogen omgelast hebben. En dan die Dakar tank met de K100RS kuip. En dan arme kleine Steibje.
Britten, het blijven rare jongens.
 
Kijk eens wat ik gisteren tegenkwam op het mega motor treffen:

1649693743771.png
 
Ja! en dat meisje ook!

Was een leuk dagje vandaag, samen met Lies even bij m'n ouders langs geweest, daar was in het dorp een festivalletje met leuke live muziek en veel oldtimers. Altijd druk bezocht en ik kom eigenlijk altijd wel bekenden tegen, nu kwam ik Mielko tegen die op de brommer was.
Daarna even doorgereden naar de Brakke Zeeuw, gewoon omdat het kan en het altijd gezellig is, even bijkletesen met Bertje en Lydia.
Daarna vis eten in Yerseke en afsluiten met een ijsje in Willemstad voordat we weer thuis waren.
Weer heerlijk wat kilometers weggezwabbert.
Het gekke ding blijft trouwens overal de aandacht trekken. We stonden nog niet eens stil toen er al iemand tegen me begon te ouwehoeren en haast met z'n hoofd onder de motor dook om naar het kogelgewricht te kijken.
Toen we even stilstonden in Rilland ook weer, daar stopte een stel op een bijzonder soort tandem (voorkant ligfiets, achterkant gewoon tandem) direct achter ons en die man begon ook gelijk rondjes om ons heen te draaien. Bleek zelf ook een zijspanner te zijn.
Weer lekker genoten.
1658096105684.png
 
Vorige week weer een nieuwe Dedôme afgeleverd, deze keer aangebouwd aan een splinternieuwe Harley-Davidson Revival op zeer veel punten aangepast aan de wensen van de klant.
Met onder andere voorvorkaanpassing in de kroonplaat, eigen subframe, eigen zijspanframe, zijspanbak aangepast om ruimte te maken voor de zijkoffer, ruimte te maken voor een zitting van 80cm breed (2 personen), HD stijl verlichting voor en achter, ruimte gemaakt voor een 16" spaakwiel ( helaas zijn de whitewall banden al maanden niet leverbaar maar die komt er zsm alsnog op), een elektronisch regelbaar ventilatiesysteem, afneembaar zweef passagiers zit met ruggesteun (dit model motor wordt als single seater geleverd) en een kesstech schakelbaar uitlaatsysteem.

DSC07414.jpg

DSC07438.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan