Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

Ik kreeg afgelopen weekend nog commentaar van een duits sprekend klein mannetje dat ik door mijn grote hollandse kop zijn zichtlijn verpeste. Hij leek verdacht veel op jou!
:+ :+

En omdat dit een plaatjes topic is, in het rondje hierna is Lies haar butslider verloren omdat ze toch net effe iets teveel gras gemaaid had:

441493051_1654381935304244_5312113516541741620_n.jpg

Daar is ze heel snel aan gewend.
Een schwenker is nu maar saai zegt ze.

Ze staat nog steeds te stuiteren van de adrenaline van afgelopen weekend.
Het is ook echt veel meer dan alleen het racen zelf. De hele ervaring, de gezelligheid, de saamhorigheid, de manier waarop ze opgenomen is in de groep, ze vindt het allemaal fantastisch.
Ze heeft na het halen van de licentie (januari) voor het eerst een Facebook pagina aangemaakt, exclusief voor het zijspan racen want Facebook is iets voor oude mensen, ze heeft nog nooit echt iets gepost maar toch heeft ze al 120 vrienden. Alleen maar uit het zijspan race wereldje.
Dolgelukkig dat Bennie Streuer haar een vriendschap verzoek stuurt.

Het noodlottige ongeval aan het eind van het weekend maakt uiteraard flink indruk maar weerhoudt haar geen seconde om door te gaan.

Ze is voorlopig nog lang niet klaar hier mee.

Daar is ze heel snel aan gewend.
Een schwenker is nu maar saai zegt ze.
En dat is dan nog maar een "luxe" big wheeler met echte voor- en achtervering, relatief goede remmen voor en achter en zelfs een geremd zijspanwiel.
Als ik een keer mijn eigen span weer goed aan de praat heb nodig ik haar uit voor een ritje op een "hardcore" sitter ;-)

1715723980734.jpeg

Ze mag binnenkort kennismaken met een lage kneeler. Bij de classic race demo in Wemeldinge zit het Triumph span van de familie van Rhenen zonder bakkenist, ze hebben Lies gevraagd of ze aub wil inspringen.
Lies zet gelijk alles opzij.
Dan maar niet naar de verjaardag van een vriendinnetje.

Bekijk bijlage 2007279
Dat span heeft een rijke historie...hier zijn wij in de achtervolging toen het span bereden werd door Anja en Diana:

1715726901685.jpeg

Terug
Bovenaan Onderaan