Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

Heel fraai idd. Jammer dat die LMM zo ontzettend lomp is bij een K100 dat je hem nooit netjes weggewerkt krijgt.
 
Heel fraai idd. Jammer dat die LMM zo ontzettend lomp is bij een K100 dat je hem nooit netjes weggewerkt krijgt.

Beter zo?
full
 
En een Lambda sonde, er zit meer in die fiets dan het uiterlijk doet vermoeden. Niet mijn smaak, maar wel gaaf.

Wat ook een 'minder-is-meer' oplossing is: het achtertandwiel is tevens achterremschijf, want er zit een klauw op. Of je dan de ketting niet smeert, of gewoon niet remt vraag ik me dan wel af..........
 
Wat ook een 'minder-is-meer' oplossing is: het achtertandwiel is tevens achterremschijf, want er zit een klauw op. Of je dan de ketting niet smeert, of gewoon niet remt vraag ik me dan wel af..........

En als die turbo ook effectief zou werken dan heb ik toch liever iets meer rem hoor.
 
Ik neem aan dat je het dan over harleys specifiek hebt?
 
Laatst bewerkt:
Wauw... ja, ik ben een guzzist en dit kan ik zeker waarderen, heul leuk voor der bij..
 
het zijn wel bmw 's he

Heeeey, een beetje Guzzist bouwt dit in een weekeindje zelf na. _O-

Ik vraag me alleen af hoe hij de kleppen open en dicht laat gaan, want aan de uitlaten te zien worden alle drie de cilinders gebruikt. Want als men een stermotor bekijkt, staat de stoterstangen altijd aan de voor of achterkant van de cilinders. En hier zitten ze zoals BMW het zelf ook doet aan de zijkanten.

BMW_132_9_cilinder_stermotor.jpg


Ook leuk, een stermotor in een auto.
800px-Monaco-Trossi1935.jpg

Maar ik geloof dat deze hier op M-F al eens voorbij is gekomen.
 
Laatst bewerkt:


Mijn eerste span :MZ ES 250/2 met Velorex bakje,
Eerst met origineel blok, later met TS 250/1 blok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan