Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

Die stond een paar maanden terug bij HP te koop in Eemnes. Corrosie had er interesse in. Het ziet er schitterend uit, maar ja, er waren toch wat zaken waardoor je bedenkingen krijgt.

HP Eemnes roept meestal iets van "uitstekend onderhouden", enz. Maar proefrijden zou alleen mogelijk worden als de koop al bijna gesloten was, want er moest nog wel een monteur naar kijken, omdat hij rijdend gemaakt moest worden. En verder was er over de historie eigenlijk juist weer niets bekend. In combinatie met de forse vraagprijs, heb ik niet direct toegehapt.

Verder laat mijn geheugen me een beetje in de steek, nu ik de foto's zie, vind ik het weeeeer een prachtige combinatie. (Maar ik hou het nu even bij de K1200S)

Genoeg om af te haken? Op dat moment had ik even geen pecunia op voorraad, en mijn toenmalige zijspan was nog niet verkocht. Tegen de tijd dat ik net iets verkocht had, was deze ook net verkocht, anders had ik het gokje toch wel gewaagd.
 
@Bosso, jij hebt vast een foto van die trike eigenbouw rijder van afgelopen keer.

Jazekers.

1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg
 
Dat lijkt verdacht veel op een zelfbouw trike die bij mij op het dorp rondrijdt. Motor en achteras van een Mustang.
 
Deze wel gewoon op eigenbouw nederlands kenteken.
Ik vond het knap!!!
Metaal bewerken kon deze meneer heel goed,draadjes trekken met kroonsteentjes was net iets minder vond ik .
Maar ieder zijn specialiteiten
 
Het is al weer een paar jaar geleden dat ik hier wat geplaatst heb dus zal me nog even voorstellen.
Mijn naam is ben en ik ben 29 jaar oud, en fanatiek zijspanrijder.
Momenteel deze 2 combinaties in de garage staan.
Aankomend weekend rij ik weer mee met de jumborun vanuit Arnhem.
Rijden er nog meer mee vanaf hier?
Mvg ben
1403009
ABD3160C-9024-4040-A640-5D9E300FB78F.jpeg
1403014
ABD3160C-9024-4040-A640-5D9E300FB78F.jpeg
7E5CB74D-72B5-4931-9F2E-1A3388BE26DC.jpeg
 
Volgens mij heb ik die R1100S vorig jaar zien staan. Ik ben er dit weekend ook bij, rij dit jaar voor het eerst met een rode K1200S met een Speed 2000. Vrij onopvallende combinatie :+
 
Volgens mij heb ik die R1100S vorig jaar zien staan. Ik ben er dit weekend ook bij, rij dit jaar voor het eerst met een rode K1200S met een Speed 2000. Vrij onopvallende combinatie :+

Dat kan heel goed inderdaad, rij hem dit jaar met de r100s eml gt1.
Ook een mooie combi een k1200s met speed 2000👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan