Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

11783.JPG
 
Ik heb begin dit jaar, zelfs tijdens mijn al 15 jaar durende BMW fase, een extreem sportieve BMW aangeschaft.
En daar heb ik overigens vorige maand jouw omgeving aardig onveilig mee gemaakt. Ben zelfs nog dwars door Vasse gereden.
 
Ik heb begin dit jaar, zelfs tijdens mijn al 15 jaar durende BMW fase, een extreem sportieve BMW aangeschaft.
En daar heb ik overigens vorige maand jouw omgeving aardig onveilig mee gemaakt. Ben zelfs nog dwars door Vasse gereden.

En dan kom je niet even aan voor een bakkie koffie?... 😥
 
Ik heb er nog even aan gedacht om te komen partycrashen maar met 15 hongerige en zeer luidruchtige Brabanders (90% BMW rijders trouwens) die achter mij aan moesten rijden leek het me handiger om een ander keertje langs te komen.
 
Ik heb er nog even aan gedacht om te komen partycrashen maar met 15 hongerige en zeer luidruchtige Brabanders (90% BMW rijders trouwens) die achter mij aan moesten rijden leek het me handiger om een ander keertje langs te komen.
Dat zal idd een wildebende worden; party met 13,5 BeemerBoys/Girls bij Ehe in de keuken.💪.
(Was die 1,5 overige dan op een japanner? Of op een Guzzi?)
 
Ik heb er nog even aan gedacht om te komen partycrashen maar met 15 hongerige en zeer luidruchtige Brabanders (90% BMW rijders trouwens) die achter mij aan moesten rijden leek het me handiger om een ander keertje langs te komen.

Ik kan ook een hele kan met koffie zetten hoor...
Ik ben wel voor gezelligheid en dat Brabantse accent kan ik inmiddels prima verstaan
 
Dat zal idd een wildebende worden; party met 13,5 BeemerBoys/Girls bij Ehe in de keuken.💪.
(Was die 1,5 overige dan op een japanner? Of op een Guzzi?)
1 Yamaha FJ1300 en 1 Suzuki V-strom 1000. De laatste heeft overigens na terugkomst een BMW GS gekocht en de Yammerhout lullen we ook nog wel om.
 
Ik heb begin dit jaar, zelfs tijdens mijn al 15 jaar durende BMW fase, een extreem sportieve BMW aangeschaft.
extreem sportief zou ik een K1200R niet willen noemen... extreem krachtig en onbenullig zeker wel, maar voor extreem sportief is die wellicht wel wat aan de lange en zware kant?
de S1000RR of als je perse naakt wilt de S1000R valt dan eerder onder het kopje extreem sportief...

maar uiteraard is dit een prachtige discussie bij het kampvuur waar je nooit over uit gepraat raakt 8-)
 
Ja daar heb je wel een punt.
Hij trekt in ieder geval harder op dan de nieuwe Panigale.
Het sturen gaat overigens veel lichter, makkelijker en sneller dan je op basis van de lengte zou verwachten. De Hossack voorvork en superieure vering maken echt dat het niet te vergelijken is met een "gewone" motor.
Het is niet voor niks dat er een paar jaar een cup competitie mee geraced is.
 

Op Le Mans hier.
Topsnelheden tot 270 op het lange eind, zonder kuip.
Deze motoren hadden 175 pk, de mijne zit op 188.

Maar dit heeft wel heel weinig meer met leuke zijspan plaatjes te maken.
 
Dat is al gedaan met de 1000 RR blokken. Die hebben nog wat meer vermogen dan de k1200. Het reglement voor de WK zijspannen schrijft nu al een paar jaar maximaal 600 cc blokken voor.
 
2x K1200r met zijspan...denk dat die best leuk mee kunnen...
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201006-224710_Chrome.jpg
    Screenshot_20201006-224710_Chrome.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 11
  • Screenshot_20201006-224626_Google.jpg
    Screenshot_20201006-224626_Google.jpg
    81,9 KB · Weergaven: 9
Terug
Bovenaan Onderaan