Nog een " Brik " erbij gekocht

CBRenee

MF veteraan
19 okt 2002
4.131
53
Goes
Heb er vorige week nog maar een fietsje bij gekocht. Nu kan ik op het het gemak lekker verder bouwen aan de Fighter op Brikbasis, en toch lekker rijden wanneer ik zin heb. Kreeg haar eigenlijk van m'n liefje, wat een schatjes he, de Gixxer en m'n vrouwtje natuurlijk :Y
full
 
uit welk jaar? Die oude uit 1985 zijn zo mooi! die koop ik ooit ook nog een dag.
(+1 op lijstje:P)
 
uit welk jaar? Die oude uit 1985 zijn zo mooi! die koop ik ooit ook nog een dag.
(+1 op lijstje:P)
Ooops, dat vergat ik erbij te vermelden. Is een '91-er. Kweet eigenlijk niet of ze wel aan
" normen" voldoet. Ze ziet er niet zo uit en de staat van onderhoud ook niet bepaald, ook is er geen ductape , touwtjes of T-wrap te vinden. Zit ik dan miscchien toch verkeerd? :+
 
ik denk dat als je leuke sleutel verhalen post dat het dan wel word gedoogd, lekker nederlands :P
 
past meer in de Oldskool categorie dan brikkers denk ik ;)

Oldskool Gixxer topic '85 tot 95' Part III
Daar staat ze al :+ , maar ja m'n roots liggen hier dus.....

En Jos, verbouwen denk ik niet. Heb haar van m'n liefje gekregen met de mededeling dat ik deze niet mocht verbouwen, anders..... :+
maar zeg nooit nooit toch ;) . Nee is niet m'n bedoeling, wel krijgt ze een optisch een grondige beurt. Ik vind dit model de mooiste van de oldskool gixxers en ze zit perfect ondanks de clipons. En ook niet onbelangrijk m'n liefje zit liever hier achterop dan op de Fighter. Dus ja dan daar de steps maar af })
Trouwens, gave Opel heb je daar Jos :} :}
 
Laatst bewerkt:
Je vriendin heeft groot gelijk, stel je voor dat je deze net zo vernaggelt als die andere motoren van je...



:+
 
Je vriendin heeft groot gelijk, stel je voor dat je deze net zo vernaggelt als die andere motoren van je...



:+

Vernaggelt ? '( '( :+
Daarom spreek haar ook maar niet tegen _O-
Ik bedoel, je krijgt niet elke dag zo'n gixxer cadeau *O*
 
Laatst bewerkt:
Zowel op twee als op vier wielen komen hier weer mooi dingen voorbij! Proficiat en suc6 met whatever, oldtimer, youngtimer, klassieker, brik, oldskool, ............

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan