Nog een GS500 te koop (25 KW op kenteken)

Tinusjeuh

Die hard MF'er
26 aug 2005
877
0
Oss
Ik heb een mooie GS500 te koop. Ik heb hem een tijdje geleden gekocht om op te knappen en hem dan te "bewaren" tot ik zelf weer zou kunnen rijden ivm met mijn ongeluk van 24 Mei. Inmiddels is tog wel duidelijk dat het nog ff wa langer gaat duren dan ik gehoopt had voordat ik weer kan rijden en heb ik besloten om te kijken of ik de motor kwijt kan.

Het blok is een tijdje geleden door de vorige eigenaar vervangen en heeft 30K gelopen en start zonder problemen, je hoeft niet eens te choken en de stationair loop is mooi rustig. De blokolie is recent vervangen.

Aangezien de GS standaard nogal slappen voorveren heeft is daar wat aan gedaan met andere veren. De voorvork olie is daarbij ook ververst. Aan de achterkant is de motor opgehoogt door middel van Tail-Risers. Hierdoor rijdt de motor een stuk fijner en ligt hij lekkerder in de bochten.

Het 25 KW setje zit er los bij, maar is wel compleet. Op het moment zitten de originele schuiven en sproeiers er dus in.

Het achterlicht is deels zwart gespoten omdat ik die rooie lamp kap lelijk vond, ook zitten er voor kleine knippers op en achter is ze voorzien van carbonlook-knippers.

Vraagprijs is €1400

Nieuwe foto's. Eventueel met een Laser uitlaat (deze mag ook los weg).
 
Laatst bewerkt:
179265782.jpg


179265790.jpg


188938601.jpg


188938594.jpg


188938588.jpg


188938580.jpg


188938575.jpg
 
Laatst bewerkt:
subtiel die kruk links onder op de laatste foto :P

*tevens subtiel kickje, uiteraard*

verder ziet ie dr goed & degelijk uit, persoonlijk zou ik em overspuiten, maar ja.. wie ben ik :P

succes met de verkoop & je herstel iig!
 
Ik vond het eigenlijk wel mooi zo 8-) . Daarbij komt dat als ik hem nu zwart overspuit en een geinteresseerde hem liever rood heeft heb ik een hoop werk voor niets gedaan ;) .
En ik moet me krukken ergens laten als ik een foto moet maken tog :9 .
 
heeft ie in het egt wél een cockpit of nie?
O-)

scheelt wel , met dat achterlicht op die manier...

Ja zeker, ik ben alleen het beugeltje voor de toerenteller aan het perfectioneren. Die komt er centraal op te zitten en ik heb nu aluminium om een mooie bevestiging van te maken. Ik heb in plaats van de originele KM-teller een fietscomputer erop gezet omdat deze een veel nauwkeurigere meting van de snelheid doet dan de standaard GS-teller. 8-)
 
Nieuwe tellersteun is ook af, foto's volge 8-)
 
Laatst bewerkt:
Motor wordt op het moment helemaal zwart gespoten. Nieuwe totaalfoto's volgen bij beter weer als ik buiten foto's kan maken en alst af is. :9
 
Heb er zelf ook eindelijk ff een stukkie op kunnen rijden, maar hij is egt helemaal in orde en loopt als een trein (en zonder de vertragingen :9 )
 
km stand van de motor? (blok is dus 30k)
bouwjaar?
staat van banden, ketting en tandwielen?

Verder nog te verwachten onderhoud?

Motor is uit '91 en heeft 57K op de teller, blok dus inderdaad 30K. Het blok loopt egt als een zonnetje en je hoeft hem op het moment niet te choken (weet niet hoe het in de winter is). De banden (2x Bridgestone BT45, sportieve band die in het GS Topic als de beste/fijnste wordt gezien) en ketting + tandwielen zijn in zeer goede staat. Ik heb de motor zelf helemaal nagekeken (heb al eerdere ervaring met opknappen en onderhouden van een GS) en dingen vervangen/afgesteld waar nodig. Ik verwacht dus dat er de komende tijd in feite geen onderhoud aan zal zijn.
 
Moet ik nou iemand smeken om hem mee te nemen?? Is tog een sgitterende motor!! :]
 
nee hoor :P
voor 800 kom ik hem morgen halen :P

maar dat is vast niet wat je bedoeld.
sucecs met de verkoop

Voor 800 kun je hem morgen komen halen. Dan haal ik er wel nog ff wat onderdelen van af, maar ach, wie heeft er nou een voorvork met wiel en een buddyseat nodig :9 _O- . Dan koop je er nog een bij en maak je er een harmonicamotor van (kun je met zun 4en toeren *O* )
 
Terug
Bovenaan Onderaan