nog een keer........mijn r1 tekoop

dommel@

Die hard MF'er
27 okt 2002
971
0
Philippine
Nou.........nog maar eens mijn r1 uit '99 te koop zetten.Dus bij deze......te koop mijn blauwe r1 uit '99 met 29000 km op de teller.
Wat zit er allemaal op.:

-factory-kit + trigger
-k&n filter
-carbon nikko high level demper
-carbon look voorspatbord en hugger
-monozitje
-stalenremleidingen
-een lockhart pillips undertail
-hagel nieuwe diablo's voor en achter
-mra race scherm
- wp stuurdemper
- bike design valblokken ( vandaag 9-9-04 nog gemonteerd )
- wp voorvork veren

full

vaste prijs 6500 euro..........kom op boys,is echt een hele mooi motor. :)

en voor recentere + scherpere fotoos zie pag.6

Laatst bewerkt:
Wrom is ie de vorige keer niet weggegaan?

Trouwen slekker snelle fiets....bijna }) zo snel als een Gix 1K :P

misschien moet jeje prijs laten zakken, 8000 voor '99 er ?! tja tis maar net wat de gek ervoor geeft.

wrom doe je hem weg dommel andere plannen ? je blijft toch wel
r1.gif
?

Kan toch op elke motor :? gewoon kleren uit en rijden maar :X :X :X

Nee dommel mooie motor. als die over 2 maandjes er nog is roep ik je nog wel is een keer. zoek een R1 erbij maar even wachten tot na de zomer.

Je kan natuurlijk ook gewoon vragen of je hem alvast voor de winterpijs mag hebben baco ;) Dan kun jij iig vast rijden :) :P

[edit] Denk dat 'naked' rijden voor Dommel na de zomer toch een stuk minder aantrekkelijk wordt :X [/edit]

Laatst bewerkt:
Kan toch op elke motor :? gewoon kleren uit en rijden maar :X :X :X

Nee dommel mooie motor. als die over 2 maandjes er nog is roep ik je nog wel is een keer. zoek een R1 erbij maar even wachten tot na de zomer.

Een r1 erbij......wauw ik wou dat ik dat kon zeggen.
Maar ik denk zo stil in mijn hoofd dat hij er over 2 maandjes nog hier in mijn garage staat. '( ;)

Een r1 erbij......wauw ik wou dat ik dat kon zeggen.
Maar ik denk zo stil in mijn hoofd dat hij er over 2 maandjes nog hier in mijn garage staat. '( ;)

Ach tja ik denk dat ik ook iets ouder ben als jou... en ik rij nu op een fzr600 met r6 race seat achterkant.
De fzr hou ik erbij voor het bochtenwerk en het spelen. en het verbouwen. Want het blijft een heerlijke fiets met behoorlijk wat power. Maar de r1 is voor mij dan meer een posers fiets laten we maar zeggen.

Ach tja ik denk dat ik ook iets ouder ben als jou... en ik rij nu op een fzr600 met r6 race seat achterkant.
De fzr hou ik erbij voor het bochtenwerk en het spelen. en het verbouwen. Want het blijft een heerlijke fiets met behoorlijk wat power. Maar de r1 is voor mij dan meer een posers fiets laten we maar zeggen.

Ik ben jaloers.....2 motoren m'n vrouw ziet me al aan komen. :?

btw.Dommel is al 31 jaar oud. :( ;)

En bijna net zo snel als een gix.750..... }) (industrie richting mc. Middelburg weet je nog? ;) )

Succes met de verkoop....
(schopje eigenlijk)

Jhaaa.....dag hoor.Ik wilde je toen nog buitenom inhalen en ineens ging jij van je gas af...........mietje. }) ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan