nog een keer

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.980
28
vlaieland
full

Weet iemand wat voor soort vork in bovenstaande motor zit?
 
Eigenlijk wel zonde dat er zo gereageerd wordt op chaps. (Ook door mij hoor...) want ergens lijkt het me wel ideaal.
 
Nou, ik rij graag in mijn spijker of camo broek. Maar dat kan soms best koud worden op de knieen en schenen. Zeker als het nattig is. Daarnaast kruipen die nogal eens op zodat alle beestjes en steentjes en zo tegen je bote benen kletsen.

Een leren broek is dan veiliger maar vaak weer te stug of te warm. Ook zit ik dan wat teveel in het zadel "geplakt".

Als chaps geaccepteerd waren had dat een leuke tussenoplossing geweest....
 
dan beter een housebroek of niet murph/alf?
Housebroeke zijn top.zekers met dit weer als je door hoog gras moet kruipe.Ben als het boven de 30 graden was vaak zat met een housebroek en klompe op de flh weggeweest.Werd dan overal uitgelache en kreeg daar vreselijke complexe over. _O- _O-
 
Rij gewoon met een tour broek of hoe het dan ook mag heten. Is van waterafstotend materiaal met protectors. Ook eigenlijk best wel sissy maar ben een keer in mn spijkerbroek onderuit gegaan. Op de motor dan. Heb daar geen leuke herrinneringen aan terwijl het met 30km p/u ging. Bomt me eigenlijk ook niet hoe je op je motor zit. Al wil je in een rose maillot rijden. Mijn zegen heb je.
 
Chaps zijn erg prettig als het te warm is voor een leren broek en je met een spijkerbroek wil rijden. Zoals XV-Chopper al zei: sommige mensen kiezen voor veiligheid. Ik ben zelf misschien iets te gemakzuchtig. Het is best een karwei om dat kreng aan te trekken en ik doe het dus lang niet altijd. En nagestaard worden door HOGrijders? I think not... Met een ratbike. Ik vind het wel grappig trouwens dat stoere chopperaars zich druk maken of iets geaccepteerd is of niet: who the fuck cares? Ik ben het met XV-chopper eens: als je in een rose maillot wil rijden, have fun. Ik rij met leren sliertjes overal aan vast geplakt. Waarom? Omdat IK dat leuk vind. Net als de muizevalletjes die aan mijn radiator vast zitten :D
 
Chaps zijn erg prettig als het te warm is voor een leren broek en je met een spijkerbroek wil rijden. Zoals XV-Chopper al zei: sommige mensen kiezen voor veiligheid. Ik ben zelf misschien iets te gemakzuchtig. Het is best een karwei om dat kreng aan te trekken en ik doe het dus lang niet altijd. En nagestaard worden door HOGrijders? I think not... Met een ratbike. Ik vind het wel grappig trouwens dat stoere chopperaars zich druk maken of iets geaccepteerd is of niet: who the fuck cares? Ik ben het met XV-chopper eens: als je in een rose maillot wil rijden, have fun. Ik rij met leren sliertjes overal aan vast geplakt. Waarom? Omdat IK dat leuk vind. Net als de muizevalletjes die aan mijn radiator vast zitten :D
Nog wat gevangen met die muizenvallen de laatste tijd...vliegen en zo?? _O-
 
Nog wat gevangen met die muizenvallen de laatste tijd...vliegen en zo?? _O-

Honderden... Maar d'r zitten er nog meer op het ouwe yamaha windscherm dat ik omgekeerd op mijn stuur heb gemonteerd (dan past het, more or less). 't is het jaargetijde, denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan