Nog een keertje DTR Teutoburgerwald? Morgen!

Ghengie

Maarten
23 nov 2019
169
180
Klarenbeek
Ik kom net tot het inzicht dat ik morgen de hele dag voor mezelf heb. Tijd om een grotere ronde te rijden en weer eens zin om naar Duitsland te rijden.

Geen zin en tijd om nog een route uit te zoeken, maar de Duitse DTR beviel vorig jaar. Beter goed gejat...


Iemand die morgen zin heeft om mee te gaan? Sportieve toertocht, geen race. Ik ga sowieso het rondje doen.
 
Ghengie,
Morgen is dauwtrappen én vaderdag in D. Denk dat de straten én terrassen morgen uitpuilen..
Zelf heb ik ook van die verplichtingen, anders had ik wellicht meegegaan, heb de route nog wel ergens in de stomstom staan..
(die blauwe ST 1100 met dochter van de eerdere rit ;) )
 
Ik moet een zolder verbouwen... Dus helaas.

In te Tecklenburg zijn ze nog steeds het en der aan het breken, maar 2 weken geleden kon je met de motor gewoon overal langsheen.
 
Kijk, daar is de oude garde weer! Helaas voor nu.

Moeten nog maar een keertje een DTR op +tempo gaan doen!
 
Ondanks dat ik me vorige keer prima vermaakt heb zal ik jullie niet nogmaals ophouden 😅

[edit]
Niet dat ik niet een beetje laat ben met doorgeven 🤣
Gisteren was morgen vandaag 👀
 
Ondanks dat ik me vorige keer prima vermaakt heb zal ik jullie niet nogmaals ophouden 😅

[edit]
Niet dat ik niet een beetje laat ben met doorgeven 🤣
Gisteren was morgen vandaag 👀
Het was ook in mijn eentje een goeie tocht :+. Was alweer thuis voordat je reageerde.

Niet helemaal de DTR van vorige keer, tomtom zeurde dat het geen goede gpx was, maar het eerste vergelijkbare rondje wat ik op internet tegenkwam toen ik gisterochtend op de motor zat en het probleem ontdekte.

*edit, maar je had mee gemogen hoor. Beetje onthaasten kan ook geen kwaad :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan