Nog een klapper..

Dus das nou een FIREblade geweest!?

Ziet er behoorlijke ernstig uit. Valt me eigenlijk mee dat je nu alweer uit het ziekenhuis bent. Beterschap in ieder geval, want ik neem aan dat dit nog wel eventjes duurt voor het allemaal weer in orde is en het werkt zoals het hoorde te werken...

Geloof dat ik na zo'n ongeval toch wel even genoeg zou hebben van het motorrijden.
 
wow, dat klinkt als t motorongeluk dat ik NOOIT van mn leven wil meemaken........ :+

sta er van te kijken dat je hier je regeltjes nog kan typen :}

Beterschap!
 
Ik snap best dat je het toch nog even van je af wilt schrijven! Veel beterschap en succes met de keuze van je nieuwe motor!
 
ieniemienie, heb jij ook een ongeluk gehad (omdat jij ook iets met je knieën had)?

Nee, niet helemaal (of je moet het een bedrijfsongeval noemen). Kreeg ruzie met een van mijn leerlingen op het basketbalveld en heb er een verotte knie aan overgehouden. Afgescheurde kruisband. Ben nu ruim twee jaar en drie operaties verder en krijg binnekort mijn 'revalidatie programma'.
Niet echt een ongeluk dus, maar toch shit genoeg.
 
shakehead.gif
Bitgritter heeeel veel beterschap!!!! Jandemaijer ook veel sterkte!
 
sja...ik ben spraakloos...

beterschap man...ben blij dat je het overleefd hebt!

succes iig...
 
shakehead.gif
Bitgritter heeeel veel beterschap!!!! Jandemaijer ook veel sterkte!

Idem.

Nog ff wat anders.. discussie ging vooral over ongevallen die in kranten e.d. gestaan hebben, dit is een eigen ongeval, geen discussie of het gepost mag worden, gewoon doen.

Overigens heeeft men nog wel vertrouwen in het opknappen van je motor.. staat naast de selfclean ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan