Nog een klapper..

Shit man je mag blij zijn dat je nog leeft. Ik heb nog nooit zo'n crash gemaakt dus ik kan me moeilijk voorstellen wat er dan door je heen gaat.
Respect dat je gelijk aan een nieuwe motor denkt en beterschap.
 
Beterschap!! Meer weet ik even niet te zeggen nadat ik die fotos gezien heb...
Verbrijzelde knie?? Klinkt heel erg...komt het wel weer goed??

edit: Je moet wel compleet gestoord zijn om na een ongeval van dit caliber weer op een motor te stappen ;)
Z.s.m. de ladder weer op he, anders durf je niet meer. Nu maar hopen dat die Duc wat heler blijft.

Enne, van mij natuurlijk ook van harte beterschap. Heb op de MFCD ook ff een bermvlucht geoefend, maar daar staan gelukkig geen borden langs de weg!
 
Heel veel sterkte, zeker ook met je revalidatie van je knie, ik hoop dat dat weer een beetje in orde komt. (Kapotte knieen zijn nl. echt klote!) Ik hoop dat je snel maar weer kan :]
 
Laatst bewerkt:
Tja, aan het aantal reacties te zien zijn we toch echt onder de indruk, inclusief mijzelf.
Als je deze foto's ziet denk je toch wel even na als je weer op de motor stapt.
Nou veel sterkte in ieder geval en hopelijk weer snel op de been en op een nieuwe motor.

Groeten,

ZXRené
 
shakehead.gif
Bitgritter heeeel veel beterschap!!!! Jandemaijer ook veel sterkte!

Kan het zelf niet beter zeggen. Tis allebei erg ;(
 
Beterschap bitgritter ! Je hebt echt nog geluk dat je dit nog kan tikken. Maar je knie verbrijzeld, gaat dat nog goedkomen? (Neem aan van wel, als je toch een Duc 748 wil kopen)
Zo zie je maar wel dat motorkleding niet verkeerd is om te dragen (voor de mensen die het nooit dragen) :)
 
Das inderdaad een beste klapper '( , nu heb je in ieder geval een beetje tijd om die sticker te regelen!
gegroet ;)
 
Waar slaat dit op om zo'n oud topic omhoog te kicken :? |(

Inderdaad |(

Moet zeggen dat ik beetje schrok. Dacht dat ie weer een klapper had gemaakt :(

Edit:
Ik ook blond door de bocht, want nou staat ie weer bovenin . Solly!!!
 
Tja ik dacht ook al dat dit een recent bericht was maar om nu nog veel beterschap te wensen heeft ook geen zin. Is wel indrukwekkend natuurlijk. slotje ?
 
ik zag de datum niet eens, ik denk al, wat veel reacties zo snel, dus hij rijdt al lang en breed op de Duc rond.....pfffff, helpt die beterschap ook niet meer...
 
Als je als nieuw lid zoiets tegen komt, mag je daar toch zeker op reageren?

Mij viel niets meer in toen ik het zag, vandaar :X

Maar eh, nou staat-ie weer bovenaan...LOCK IT!

Koz
 
Sorry voor het kicken van oud topic, maar kreeg zonet nog wat nieuwe foto's binnen van Fire-Fireblade.

full

 
Terug
Bovenaan Onderaan