Nog een korte vraag

SoSecure

Die hard MF'er
3 sep 2002
252
0
Eindhoven
Voorheen hadden wij een programma (volgens mij van MF) en iedere keer als er een nieuw bericht was kregen wij die te zien (popup) rechtsonder in het scherm, zonder dat we MF open hadden.

Is dit progje nog ergens te krijgen, krijg het niet gevonden. :?
 
het programma wat je bedoelt zal wel HOTTOPIC zijn..

ik gebruik het zelf om GoT topics te volgen, weet niet of het hier ook werkt, nog niet geprobeerd iig..
 
hmm kee, nou de gene die de setup file heeft mag em mailen, en dan knikker ik em zometeen gelijk online :)

ik ga nu ffies met mn ´zojuist verkregen´ parkeerbon naar parkeerbeheer in z´meer.. was mn abbo vergeten onder mn raam te leggen |( dus dat ga ik ff rechtzetten zo :P

ben zo terug :)
 
hmm kee, nou de gene die de setup file heeft mag em mailen, en dan knikker ik em zometeen gelijk online :)

ik ga nu ffies met mn ´zojuist verkregen´ parkeerbon naar parkeerbeheer in z´meer.. was mn abbo vergeten onder mn raam te leggen |( dus dat ga ik ff rechtzetten zo :P

ben zo terug :)

Succes!
 
zoo, ben dr weer..
even abbo geshowed, en toen was het goed :+

keb nog steeds geen setup file binnen :( iemand?? :)
 
MF-tracker werkt ook (nog steeds) niet hoor ;(

Ik heb trouwens V2.0(vind ik de fijnste: })
 
Laatst bewerkt:
oh, heb je daar de setup file(s) van? dan kan is er iig iets online.
 
oh, heb je daar de setup file(s) van? dan kan is er iig iets online.
Als deze vraag voor mij was bedoelt:

Ik kan geen EXE verzenden....dat weigert mijn PROVIDER te accepteren...........


Als je hier iets mee kan :?

ed2k://|file|mf-tracker_v2.0_install.exe|544530|AC9B9F12E1A7F04AEBC6152BA993C6B4|/
 
Als deze vraag voor mij was bedoelt:

Ik kan geen EXE verzenden....dat weigert mijn PROVIDER te accepteren...........


Als je hier iets mee kan :?

ed2k://|file|mf-tracker_v2.0_install.exe|544530|AC9B9F12E1A7F04AEBC6152BA993C6B4|/


uiteraard }) :)
keb um in mn que gezet, als ik em morgen ofzo binnen heb, zet ik um gelijk online :)

ps.. welke provider heb je?? ennuh, ik neem aan dat je bedoelt dat je via email geen .exe mag versturen? oplossing: eigen mailserver neerzetten :)
 
Laatst bewerkt:
uiteraard }) :)
keb um in mn que gezet, als ik em morgen ofzo binnen heb, zet ik um gelijk online :)

ps.. welke provider heb je?? ennuh, ik neem aan dat je bedoelt dat je via email geen .exe mag versturen? oplossing: eigen mailserver neerzetten :)
Provider = Quicknet(Multikabel)
 
Het is niet de snelste mirror van de wereld, maar hij werkt wel.

Download: MF Tracker 2.0 (532 Kb)

Mensen die een nieuwere versie hebben mogen deze nog steeds emailen naar het adres in mn profile.

Veel plezier dr mee :)

- edit -
heb het trackertje zojuist even op mn laptop geinstalleerd, en hij blijft ´loading´ aangeven. nou lijkt het me dat dit tooltje alleen maar een verbinding opzet via poort 80 (http) dus zou dat zelfs achter de dikke firewall van mn werk moeten werken. vreemd.. B|
 
Laatst bewerkt:
Het is niet de snelste mirror van de wereld, maar hij werkt wel.

Download: MF Tracker 2.0 (532 Kb)

Mensen die een nieuwere versie hebben mogen deze nog steeds emailen naar het adres in mn profile.

Veel plezier dr mee :)

- edit -
heb het trackertje zojuist even op mn laptop geinstalleerd, en hij blijft ´loading´ aangeven. nou lijkt het me dat dit tooltje alleen maar een verbinding opzet via poort 80 (http) dus zou dat zelfs achter de dikke firewall van mn werk moeten werken. vreemd.. B|
Waarschijnlijk loopt de feed vanaf MF nog niet. Dat moet Arcadis nog configureren op de nieuwe server, vermoed ik.
 
oh ok, we wachten af ;)

wat nog mooier zou zijn is als MF ondersteuning heeft voor hottopic :z :)
 
Dat heeft MF...

Als alle problemen opgelost izjn met de hardware zal het wel weer werken (je hebt de hfd-file al?).
 
* schop *

hoe staat het dr mee? ik krijg nog: ´error synchronizing´ ;( :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan