Nog een leuk stukje in de krant............

Als ik op mijn fiets rij en er komt er een aan met een behoorlijke snelheid rakelings langs me gaat mijn voetje ff naar buiten.
Dan zien we ff later wel hoe stoer ie is.

Probeer maar een keer!!! Durf te wedden dat ik jou eerder in de sloot trap op je fiets, dan jij mij!!! _O- _O- _O- _O- :W

Voor de rest ben je wel een echte held!! :z


Verder vind ik het toch een verhaal van elkaar een beetje verdragen, maar dat gebeurt te weinig in nederland, iedereen heeft wel iets waar hij een probleem mee heeft!!
 
ik denk dat die stijgende lijn zin in t feit dat je nu van die walgelijke apparaten hebt met voor 2 wielen waar je gewoon met je auto rijbewijs op mag rijden , heb al meerdere keren acties van die mensen gezien waarbij ik dacht ( ga toch weer in de auto zitten of volg een aantal motor rijlessen )

rijd hier ook zo'n bmw ding in de buurt rond met een dakje er op en een 3 punts gordel , kom m regelmatig tegen bij t stoplicht , zou daar toch echt niet mee op mn plaat willen gaan als het gebeurt kan je letterlijk nergens heen.






Motor Forum Mega Meeting After Party
full
 
Laatst bewerkt:
ben alleen bang dat het straks navolging krijgt in de rest van Duitsland of erger nog.. in Nederland.

Dat denk ik ook wel. Gebeurt het niet ook al een beetje hier in NL? Willens en wetens wat zand/grind in bochten neergooien? Ik rij hier regelmatig langs een plek met wat leuke bochtjes, en daar ligt altijd heel toevallig in een aantal bochten een plakkaat modder.
 
Dat denk ik ook wel. Gebeurt het niet ook al een beetje hier in NL? Willens en wetens wat zand/grind in bochten neergooien? Ik rij hier regelmatig langs een plek met wat leuke bochtjes, en daar ligt altijd heel toevallig in een aantal bochten een plakkaat modder.


Klopt, vorig jaar ook vlakbij de Rijp.

Duidelijk met een bezem in een bocht grind geveegd vanuit de buitenkant van de bocht... :/


Gestoorde lui... |(
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat die stijgende lijn zin in t feit dat je nu van die walgelijke apparaten hebt met voor 2 wielen waar je gewoon met je auto rijbewijs op mag rijden , heb al meerdere keren acties van die mensen gezien waarbij ik dacht ( ga toch weer in de auto zitten of volg een aantal motor rijlessen )

rijd hier ook zo'n bmw ding in de buurt rond met een dakje er op en een 3 punts gordel , kom m regelmatig tegen bij t stoplicht , zou daar toch echt niet mee op mn plaat willen gaan als het gebeurt kan je letterlijk nergens heen.






Motor Forum Mega Meeting After Party[afbeelding]




Die bmw rijd echt voor geen meter.. En daar zit een standaard demper op en een tering herrie dat zo'n ding maakt.. Is die bmw een witte met carglass erop zie ik regelmatig In Rotterdam ..
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoelen ze met ''not for road use'' op mijn uitlaat?

Weet wel dat het kicken is, op zondag langs zo'n kerk in zo'n sterk gereformeerd dorp aan de dijk.
 
Laatst bewerkt:
Motorrijders aan banden gelegd.

Het grote aantal verkeersdoden en het roekeloze rijgedrag vormen de aanleiding om te komen tot een reeks van maatregelen, waar met name motorrijders zich van bewust dienen te zijn. Daarom moeten zij voorlopig zeer alert zijn op hun rijgedrag. Zo wordt het rijden in aaneengesloten groepen in het rivierengebied zelfs geheel ontraden. In geval van asociaal weggedrage kunnen wegen worden afgesloten.



In het kader van een intensiever handhavingsbeleid van de politie en gemeenten worden op vele honderden kilometers dijken enkele tientallen borden geplaatst met een waarschuwing voor fatsoenlijk rijgedrag. Het opvoeren van snelheidscontroles en extra geluidsmetingen moet ook op andere populaire wegen zorgen voor meer veiligheid. „Het is gedragen en anders wegblijven”, zegt de politie Gelderland-Zuid. Nu het motorseizoen is losgebarsten en tienduizenden motorrijders het fraaie lenteweer ook komend weekeinde weer zullen benutten, moeten zij in tal van provincies rekening houden met de aangekondigde maatregelen. BerendrukIn de Betuwe maar ook in Zeeland vonden afgelopen weekeinde grootscheepse controles plaats op motorovertreders. „In gebieden zoals rond Maurik in de Betuwe, waar de bloesem nu ook nog eens in volle bloei staat en het berendruk is, is het nu echt twee voor twaalf”, aldus de politie. „Wordt het rijgedrag niet verbeterd, dan gaan we de dijkwegen echt afsluiten”, zo stellen politie en gemeenten in een verklaring.De motorrijdersvereniging KNMV is daar fel tegenstander van. „Als weggebruikers rekening met elkaar houden, dan kunnen de dijken gewoon open blijven”, stelt het KNMV. Wel vraagt de vereniging in de campagne ’We gaan weer de weg op’ aandacht voor extra aandacht op de motor.Het KLPD signaleert een onrustbarende stijging van het aantal motordoden in het verkeer. Het aantal is de afgelopen jaren gestegen van 59 naar 70, een toename van meer dan tien procent. „Het aantal motorrijders maakt normaliter slechts tien procent uit van het totaal aantal weggebruikers, dus dat is wel erg veel”, zo stelt het KLPD.


Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl

Ik zal blij zijn dat het terug winter is :o
 
heey arie

dan zal ik mijn db killer maar is terug doen :9
heb er gisteren een nieuw leuk uitlaatje onder gelegd G&G nog niet zo bekent maar doet het vantasties mooi geluid zwaar onderin hard boven :}

hoeist trouwens verder afgelopen met je vrouws motor?

gr
 
Grappig om te constateren waar zo,n topic toe kan leiden.
een bericht in o.a de telegraaf (waar/dan wel niet - op waarheid berust )maakt veel los hier op MF.
Voorstanders - tegenstanders staan lijnrecht tegenover elkaar.
Elkaar verwijten maken, van wat wel-of wat niet getolereerd moet worden cq acceptabel is in het weggedrag.
Mooi weer-rijders die bang zijn dat "hun dijkweggetje"met afsluiten wordt bedreigd door die ene dwaas met herriepijp.
Doorrijders die weer hopen op winter, om zo niet geassocieerd te worden met die mooi-weer-overlast veroorzakende rossi-wannabee.
Jeugdige "dijkraggers"die de groepen fietsers vervelend vinden met hun arrogante gedrag.
Waar gaat het in godsnaam nog over,lijkt wel stemmingmakerij.
Waarom nog langer naar elkaar :W ?
Waarom je mening zo op dringend verkondigen,bijna gefrustreerd lijkt het.
Waarom nog langer een MFMM O-) ,nu elkaar afkatten,straks gezamenlijk een vette Mc-burger naar binnen werken,zwaaien naar elkaar ,foto's schieten van en klappen voor de "stunters"die daar hun showtje opvoeren.

worden motorrijders(onderling) nu al net zo gek als die lui, die menen plaats te moeten nemen in het Haagse hofje :(
waar leidt dit heen |(

Rij en geniet :]
I live my life :9
:W
 
Er zijn simpelweg veel te veel mensen in Nederland.
Iedereen wil op zondag middag er even uit, en iedereen heeft daar evenveel recht op...

Ik woon in Tasmanie, 1,5 keer zo groot als NL en ongeveer 500.000 mensen, 2 "grote" steden met resp. 100.000 en 200.000 inwoners.
Dan weet je ongeveer hoe uitgestorven het is.
Is goed te merken hier dat er veel minder mensen zijn, iedereen kan veel meer verdragen van elkaar.

Hier heb je misschien even of een paar keer last van iemand (op wat voor wijze ook), en NL continu.
Ik kan aan mezelf merken dat ik hier een heel stuk toleranter ben in het verkeer (als het er al is) dan in NL.
 
Grappig om te constateren waar zo,n topic toe kan leiden.
een bericht in o.a de telegraaf (waar/dan wel niet - op waarheid berust )maakt veel los hier op MF.
Voorstanders - tegenstanders staan lijnrecht tegenover elkaar.
Elkaar verwijten maken, van wat wel-of wat niet getolereerd moet worden cq acceptabel is in het weggedrag.
Mooi weer-rijders die bang zijn dat "hun dijkweggetje"met afsluiten wordt bedreigd door die ene dwaas met herriepijp.
Doorrijders die weer hopen op winter, om zo niet geassocieerd te worden met die mooi-weer-overlast veroorzakende rossi-wannabee.
Jeugdige "dijkraggers"die de groepen fietsers vervelend vinden met hun arrogante gedrag.
Waar gaat het in godsnaam nog over,lijkt wel stemmingmakerij.
Waarom nog langer naar elkaar :W ?
Waarom je mening zo op dringend verkondigen,bijna gefrustreerd lijkt het.
Waarom nog langer een MFMM O-) ,nu elkaar afkatten,straks gezamenlijk een vette Mc-burger naar binnen werken,zwaaien naar elkaar ,foto's schieten van en klappen voor de "stunters"die daar hun showtje opvoeren.

worden motorrijders(onderling) nu al net zo gek als die lui, die menen plaats te moeten nemen in het Haagse hofje :(
waar leidt dit heen |(

Rij en geniet :]
I live my life :9
:W
:^

PUNT einde discussie :+
 
Die lui zijn zo naïf als het maar zijn kan. Hoe langer de rok, hoe natter het hok!

Haha, nee maar serieus, ik probeer heus niet moedwillig mensen te irriteren, en zoals hierboven al ergens een verhaal staat, waar gaat dit over?

Ik plaats voor de lol een beetje zo'n bericht van het typische Rossi-gedrag, en dan krijg je van die reacties dat je zowat niet meer op je motor durft te rijden.:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan