Nog een MF newbie: even voorstellen dan maar

18 okt 2009
1
0
regio Utrecht
Hallo allemaal,

Ik lees al een paar maanden als guest mee op jullie forum. Omdat ik afgelopen woensdag mijn rijbewijs A heb gehaald, heb ik maar besloten om mij ook eindelijk eens te registreren. Dan kan ik ook misschien eens gaan reageren op wat men schrijft. :P

Dan volgt nu mijn eigenlijke introductie!

Mijn naam is Arne, ben 23 jaar oud en ik studeer op dit moment aan de Lerarenopleiding Engels aan de Hogeschool Utrecht. Zoals ik al zei, heb ik afgelopen woensdag mijn rijbewijs gehaald. Ik heb rijles gehad bij Bruinsma in Utrecht, wat mij erg goed bevallen is.

AVB heb ik in een keer weten te halen, AVD had een herkansing nodig. Vooral financieel vervelend, want de lessen waren verder erg leuk en het was geweldig om bezig te zijn met motorrijden.

Nog even een stukje over mijn plannen om een motor te gaan kopen:
Ik ben nogal gecharmeerd van naked bikes, dus ik vermoed dat mijn eerste motor ook een naked gaat worden. Ik wil eigenlijk als eerste motor meteen een motor gaan kopen waar ik een tijd mee kan doen. Ik zat qua merk aan Kawasaki te denken: op de een of andere manier heeft het groene merk een hoop aantrekkingskracht voor mij. Over het model zit ik alleen nog in wat onzekerheid: of het wordt een ER-6N of ik wil een Z750. Beiden hebben voordelen voor mij, ik weet alleen nog niet zeker welk van deze voordelen voor mij het zwaarste wegen. Daar wil ik dus in het komende halfjaar achter zien te komen (zal toch nog wel wat tijd nodig hebben om te sparen namelijk).

Ik houd het nu weer even voor gezien, als je nog iets wilt weten over me dan kan je het natuurlijk altijd vragen.

Groeten,

Arne, also known as HyperScarified
 
full


Welkom op het MF Arne !!!!

full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan