Nog een motorbeurs dit jaar?

hhrulez

MF veteraan
24 apr 2006
2.001
1
Hoevelaken
Ik vroeg me af of er binnenkort nog ergens een motorbeurs is waar ik nog wat mooie aanbiedingen kan meepakken. :+ 8-) :+ :]

Wie weet er nog ergens een beurs?
 
Volgens mij is de motorbeurs in Utrecht in februari. Tenminste kan me herinneren dat ik in februari inde Jaarbeurshallen was met een hele boel motorfiesten om heen...
 
Volgens mij is de motorbeurs in Utrecht in februari. Tenminste kan me herinneren dat ik in februari inde Jaarbeurshallen was met een hele boel motorfiesten om heen...

de motorrai gaat niet door. als alternatief komt Motornewz..initiatief van VNU Exhibitions Europe en Sanoma Men's Magazines..
 
Eind november zou in de Jaarbeurs Utrecht een nieuwe beurs onder de naam "MotorNewz" worden georganiseerd. Deze beurs zou in de plaats komen van de voormalige MotoRAI en vooral bedoeld zijn voor importeurs en fabrikanten die graag het laatste motornieuws willen presenteren (zie MotorFreaks). Op de website van de Jaarbeurs is hier echter (nog) niets over te vinden. Ik vraag me af of dit wel doorgaat?
 
euh in utrecht straks in december meen ik vehikel maar geloof niet dat mensen met maanlandpakken en plastic motorfietsen daar iets te zoeken hebben
.en voor de anglofiel is er de derde zondag een beurs in wormer.
 
Eind november zou in de Jaarbeurs Utrecht een nieuwe beurs onder de naam "MotorNewz" worden georganiseerd. Deze beurs zou in de plaats komen van de voormalige MotoRAI en vooral bedoeld zijn voor importeurs en fabrikanten die graag het laatste motornieuws willen presenteren (zie MotorFreaks). Op de website van de Jaarbeurs is hier echter (nog) niets over te vinden. Ik vraag me af of dit wel doorgaat?
Heb VNU Exhibitions een mailtje gestuurd met de vraag of die MotorNewz-beurs nog doorgaat. Tot op heden geen reactie...
 
Terug
Bovenaan Onderaan