Nog een motorzaak stopt : Roelof Thijs Assen

jammer!.. haalde er nog regelmatig te dure remblokjes maar dat mocht niet baten schijnbaar.. wel kut want olijve heeft niet veel voor kawasaki liggen
 
Jammer
ik kom er graag ze doen veel moeite om het des betreffende onderdeel voor je te bestellen
waar je dan ook voor komt je word met respect behandeld
waar ik dan naar toe moet ik zou het niet weten
jammer jammer en nog eens jammer
toch wens ik ze een fijne oude dag toe
 
Roelof Thijs stopt met motorsportzaak in Assen 16-12-2009
ASSEN - Na 33 jaar stopt voormalig ijsbaanracer Roelof Thijs met zijn motorsportzaak in Assen. Hij en zijn vrouw gaan met pensioen.

Het einde van de motorsportzaak, betekent het einde van een tijdperk. De zaak wordt gerund door Roelof Thijs, zijn vrouw Hennie en dochter Sigrid. Verder heeft Thijs nog vier andere mensen in dienst. Voor hen is nog geen ander werk gevonden. Roelof Thijs kan het zich nog niet voorstellen dat hij volgend jaar geen motoren meer verkoopt, maar toch is het voor hem mooi geweest. Het pand is verkocht, maar aan wie wil Thijs niet bekendmaken. De motorzaak sluit uiterlijk juni volgend jaar de deuren.

Roelof Thijs is de grootste ijsspeedway coureur die ons land ooit heeft gekend. In 1977 won hij de halve finale in Assen. Tijdens de finale in Inzell werd zijn machine afgekeurd. Een waardig opvolger van Thijs is er nooit gekomen. Hij blijft tot op de dag van vandaag de beste ijsspeedway-coureur van Nederland.
 
dat hoorde ik ook al!.. en dat ze verhuizen naar nieuw industrieterrein bij dat nieuwe pand wat van autodrome zou worden..
 
dat hoorde ik ook al!.. en dat ze verhuizen naar nieuw industrieterrein bij dat nieuwe pand wat van autodrome zou worden..


Olijve alweer aan t veranderen/uitbreiden......
Gewaagd. Gaat vanzelf op z'n bek.
Heb van Olijve zelf niet een hoge pet op. Is niet het type mens waar ik me prettig bij voel.
De een z'n dood is de ander z'n brood neemt Dirk nogal letterlijk.

Hoop maar dat stadskanaal weet waaraan ze beginnen. Vond dat toch wel een prettig zaakje....
 
Laatst bewerkt:
Schopje voor de liefhebbers:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan