Nog een nieuwe :) hoera!

Ixnay

Rookie
17 sep 2004
15
0
Rijswijk
Hoi allemaal

Ik had al wat gepost en toen zag ik dat nieuwe mensen zich hier voorstellen, dus bij deze. Ik ben Marjon, 20 jaar, en wacht totdat ik voor mijn rijbewijs kan gaan, wil geen licht rijbewijs. Mijn auto rijbewijs heb ik nu 2 jaar

Uhmm verder ben ik student op de Haagse Hogeschool, ik studeer informatica ennuh.. ben gek op motoren natuurlijk, ik weet niet hoe ik eraan kom, niemand in mijn omgeving of familie rijdt een motor, maar van jongs af aan stond ik al stil als ik een motor voorbij zag komen. Heb menig opstopping veroorzaakt omdat er weer eens een Harley voorbij kwam :)

Zo is mijn kamer al vanaf mijn 14e gesierd met posters van Harley Davidsons ipv the backstreet boys ;)

Ben dus een chopper type, veel chroom en kan niet wachten op mijn rijbewijs!

Tja dat was het eigenlijk wel.. vraag maar als je meer wilt weten zal ik zeggen

Groetjes! :]
 
full
 
Hallow,

Morgen weer eens uit je raampje kijken als er een blauwe kawa ER door rijswijk komt (TH-rijswijk) heb je gelijk je eerste spot!

Veel plezier hier!
 
hmm... dus jij loopt ook altijd zo verlekkert naar beneden te kijken naar al die motoren als je over die brug loopt op de 1ste verdieping van de slinger in de HaagseHogeschool. :P

[me]koakie zit op de haagse hogeschool sector informatica,CMD.
[/me]


dus bijdeze, welkom :)
 
hmm... dus jij loopt ook altijd zo verlekkert naar beneden te kijken naar al die motoren als je over die brug loopt op de 1ste verdieping van de slinger in de HaagseHogeschool. :P

[me]koakie zit op de haagse hogeschool sector informatica,CMD.
[/me]


dus bijdeze, welkom :)

Yups, staan wat mooie tussen idd :) Overigens studeer ik VIA, wat nu al niet meer bestaat, dus tja...
 
ja, CMD is de opvolger ervan, beetje wat PR in het pakket gegooit en ze noemen het CMD.
ik ben 2de jaars. jij zit in het laatste nu?
 
ja, CMD is de opvolger ervan, beetje wat PR in het pakket gegooit en ze noemen het CMD.
ik ben 2de jaars. jij zit in het laatste nu?

Laatste jaar, maar opleiding duurt een half jaar langer ( heb een project niet gehaald) Maar ik studeer nu duaal, werken en leren, dus ben niet meer veel op de hhs
 
Laatste jaar, maar opleiding duurt een half jaar langer ( heb een project niet gehaald) Maar ik studeer nu duaal, werken en leren, dus ben niet meer veel op de hhs
De VIA studenten raken steeds meer vertegenwoordigt hier, welkom! :)


[me]Crash is ook (duaal)VIA student[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan