Nog een nieuwe uit Hoofddorp

Vulture

MF'er
11 jun 2021
47
58
Hey allemaal!

ik ben bijna klaar met de toevoeging op m’n roze papiertje! Veel te laat begonnen (38) maar geniet er des te meer van. Door de achterstanden bij het CBR duurhet helaas iets langer allemaal dan normaal.

Ik heb ontzettend veel gelezen op het forum en heb inmiddels ook een nette Versys 650 op de stoep staan.
Moet mezelf nog wegwijs maken in het sleutelen en onderhoud maar dat gaat met de tips van het forum zeker lukken.

Als er nog mensen hier regelmatig de dijkjes pakken of de heerlijke bochten bij vogelenzang, keep me posted! Vanaf augustus heb ik alle tijd om lekker te touren.
 
:W Vulture
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Beetje laat maar alsnog: welkom!

Leuke fiets die Versys 650, ook mijn eerste fiets (sinds vorige week dinsdag). Kom gezellig langs in het Versys 650 topic: Kawasaki versys 650 deel 4

Als er nog mensen hier regelmatig de dijkjes pakken of de heerlijke bochten bij vogelenzang, keep me posted! Vanaf augustus heb ik alle tijd om lekker te touren.
Ik ben geboren en getogen in Nieuw Vennep, maar een paar jaar geleden vertrokken. Wil altijd nog met de motor terug die kant op voor stukje Vogelenzang en de dijk langs de Ringvaart. Dus: I'm in!
 
Terug
Bovenaan Onderaan