Nog een nieuweling..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenuzzz

MF veteraan
15 okt 2004
8.582
2
Meppel
Hoi iedereen! Kom me ook maar even voorstellen!
Kben Marleen, 23 jaar en woon in het ozo schone Drenthe...( :Z ) en heb me hier maar eens aangemeld omdat ik druk aan het lessen ben om m'n rijbewijs te halen!
So far so good, maar kheb er ook nog niet zoveel gehad :P
De bedoeling is om voor volgend jaar zomer m'n rijbewijs op zak te hebben en een motor in de garage... dus ik moet nog héél hard sparen!
Hopelijk kan ik hier wat nuttige info opdoen én uiteraard veel gezelligheid!! ;)

Groetjes,
Lenuzzz
 
Kom ik vaak langs...op weg naar Stadskanaal...afslag Meppel kan ik wel DROMEN! hahaha.

enne..tja..picci mag altijd natuurlijk O-)
 
piccie welkom veel plezier :9~ :9~ :9~

Edit: mocht je dr niet uitkomen, wil ik je natuuuurlijk ff helpen hoor, geen probleem
 
Thanxxx allemaal... maar de foto's die ik hier heb zijn te groot (groter dan 100kb) en als ik ze verklein is de kwaliteit waardeloos... :(
 
Welkom Lenuzzz! :]

Ik kom ook uut het mooie Drenthe land *D
Maareh, ga je wel eens naar het circuit in Assen toe? Zeker de moeite waard als aanstaand motorrijdster! enneh, succes met de lessen hè :)
 
De vergroting:

full


;)


Hoeveel lessen heb je gehad?
 
Welkom Lenuzzz! :]

Ik kom ook uut het mooie Drenthe land *D
Maareh, ga je wel eens naar het circuit in Assen toe? Zeker de moeite waard als aanstaand motorrijdster! enneh, succes met de lessen hè :)

Hey gezellig nog meer volk uut Drenthe :P
Maar ik ben toevallig 2 weken geleden nog op zondag op t TT-circuit geweest bij AutoMaxx. Vriend van me ging met vrienden stunten in de pauzes vandaar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan