Mephix
Die hard MF'er
Arjen uit Harderwijk. 20 jaar en sinds oktober 2000 mijn rijbewijs. Zit dus nog gebonden aan de 25kw limiet, maar dat lijkt erger dan het is.
Begonnen in november 2000 met een Aprilia AF1 Futura 125cc, leuk speelgoed erg lekker in de bochten (ding weegt niks).
Verkocht en een Suzuki Savage LS 650 gekocht, trekt sneller op dan de Aprilia
en reed heerlijk tot 120km/u daarboven begon het wa te trillen.
Vriend van mij zijn rijbewijs gehaald en mijn motor voor een dagje geleend. Hele dag gereden, volgende morgen even van zijn huis naar het mijne. Das dus een 5 minuten hooguit. In de bocht nog even een putdeksel meegepakt en motor goed in de prak.
Heb nu weer een Suzuki Savage 650, maar deze vind het koude weer maar niks en heeft veel start en startionair problemen op het moment.
Das mijn motor-leven in een notendop (uch), iedereen gegroet!
Begonnen in november 2000 met een Aprilia AF1 Futura 125cc, leuk speelgoed erg lekker in de bochten (ding weegt niks).
Verkocht en een Suzuki Savage LS 650 gekocht, trekt sneller op dan de Aprilia

Vriend van mij zijn rijbewijs gehaald en mijn motor voor een dagje geleend. Hele dag gereden, volgende morgen even van zijn huis naar het mijne. Das dus een 5 minuten hooguit. In de bocht nog even een putdeksel meegepakt en motor goed in de prak.
Heb nu weer een Suzuki Savage 650, maar deze vind het koude weer maar niks en heeft veel start en startionair problemen op het moment.
Das mijn motor-leven in een notendop (uch), iedereen gegroet!