Nog een nieuwkomer

Mephix

Die hard MF'er
25 dec 2001
344
0
Harderwijk
Arjen uit Harderwijk. 20 jaar en sinds oktober 2000 mijn rijbewijs. Zit dus nog gebonden aan de 25kw limiet, maar dat lijkt erger dan het is.

Begonnen in november 2000 met een Aprilia AF1 Futura 125cc, leuk speelgoed erg lekker in de bochten (ding weegt niks).

Verkocht en een Suzuki Savage LS 650 gekocht, trekt sneller op dan de Aprilia 8-) en reed heerlijk tot 120km/u daarboven begon het wa te trillen.

Vriend van mij zijn rijbewijs gehaald en mijn motor voor een dagje geleend. Hele dag gereden, volgende morgen even van zijn huis naar het mijne. Das dus een 5 minuten hooguit. In de bocht nog even een putdeksel meegepakt en motor goed in de prak.

Heb nu weer een Suzuki Savage 650, maar deze vind het koude weer maar niks en heeft veel start en startionair problemen op het moment.

Das mijn motor-leven in een notendop (uch), iedereen gegroet!
 
Op dinsdag 25 december 2001 13:09 schreef Mar1tin het volgende:
Idd welkom, maar van een Rs125 naar een Savage?
Van de regen in de drup! ;)

Ach, die Savage is een leuk ding.. zit voor de toekomst aan een Intruder te denken, hoewel de sportfietsen mij ook wel trekken.. weet nog niet echt welke kant ik op wil, geld voor 2 fietsen heb ik als studentje niet :P
 
eeeeeeej arjen welkom op MF :]
wel beter je best doen op je stage bij pocoloco he!! :j

shaddap aap *D geniet jij nou maar ff van je vrije dagen.. anders moet ik straks jouw taken weer overnemen })

[edit]
Trouwens.. wat moet jij hier ?? je hebt niet eens je rijbewijs.. en geen motor.. Wil je ook even meepraten met de grote mannen ofzo :)
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
shaddap aap *D geniet jij nou maar ff van je vrije dagen.. anders moet ik straks jouw taken weer overnemen })

[edit]
Trouwens.. wat moet jij hier ?? je hebt niet eens je rijbewijs.. en geen motor.. Wil je ook even meepraten met de grote mannen ofzo :)
[/edit]

Hee heee ff dimme nou he
Geef liever een nuttig reply-tje op me vraagies over ECHTE fietsies :+

Ik ben trouwens ook nieuw, kwas hier al een tijdje maar nooit wat gepost, kwou ff wachten tot ik m`n bike had. Maarja die arjen he, kmoest gewoon ff reageren })
 
Ruilt tie z\'n Futura in voor een Savage |(
Je had eerst met die Futura moeten leren rijden. (ja jagen dus met dat ding laat die 2-takten maar janken, als je maar toeren genoeg maakt kun je een \"zware\"sportmoter het leven goed zuur maken op een klaverblad) Dan had je hem dus never nooit niet ingerolen voor een Savage :r
 
Ruilt tie z\'n Futura in voor een Savage |(
Je had eerst met die Futura moeten leren rijden. (ja jagen dus met dat ding laat die 2-takten maar janken, als je maar toeren genoeg maakt kun je een \"zware\"sportmoter het leven goed zuur maken op een klaverblad) Dan had je hem dus never nooit niet ingerolen voor een Savage :r

Mja dat ben ik wel met je eens. Heb hoop lol gehad van die aprilia, heb niet echt spijt dat ik hem verkocht heb, maar als ik nu zou moeten kiezen denk ik toch dat ik die aprilia had gehouden. Dat ding reed als een naaimachine en heel stabiel. Daarnaast toch licht voor het bochtenwerk. Durfde ook veel meer op dat ding dan op die Savage. Die aprilia kwam ook maar tot 150km per uur, dus wat dat betreft zijn ze gelijk, maar 150 op die aprilia of op die savage.. das nog wel een verschil. Een groot nadeel van de aprilia: met mijn 1.95m is het niet echt een passende fiets
 
Welcome2.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan