nog een oldskool kawa en gelijk ff voorstellen

4 sep 2008
7
0
zuidland
he hallo ben patrick 31 jaar uit zuidland en ik bouw /verbouw bikies pure hobby en zeg eerlijk low-budget .dit is een kawa gpz600r ninja basis maar er is weinig van over ,maar genoeg gelult kijk eerst zelf maar en oordeel dan komt dat lullen vanzelf wel toch groetjes
mijnmoto001.jpg

mijnmoto007.jpg

mijnmoto006.jpg

jingo6-9-08013.jpg
 
Ziet er leuk uit voor een lowbudget-bike :) vind vooral t matzwart wel geslaagd, lekker simpel en bruut 8-) Miss alleen nog ff je voorspartbord iets minder lomp over laten komen, en miss dempertje ietsjes inkorten?
 
Wel iets leuks van te maken Rock'n Billy ,,kont iets hoger misschien en antie deuk systeem eraf,werken toch niet :+


Ron
 
Wel iets leuks van te maken Rock'n Billy ,,kont iets hoger misschien en antie deuk systeem eraf,werken toch niet :+

Ron
Zeker een leuke bike !

En als je dat anti deuk systeem eraf haalt wil ik 'm wel kopen; best uniek ! ;)

Zonder gein; ik had die anti-dive ook van mijn GPZ600R afgehaald, maar de remdruk bouwt dan veel sneller op, dus pas op voor ongeplande noodstoppen en/of schuivers
(sprak hij uit ervaring O-) )
 
Laatst bewerkt:
Tis hier veel te rustig .. ;)

Als je wat meer keuze wilt qua bandenmaten, kun je er zo een GPZ900R achterwiel inhangen (2 kleine pasbusjes nodig, meer niet). Die is nml. 18 inch en dat biedt veel meer keuze dan het standaard 16 inch achterwiel.
Het is een goedkope aanpassing en je hebt er veel plezier van.

full


Zie je wel; kijk mij eens een hoop lol hebben ! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan