Nog een paar nachtjes ..

Cat-lover

MF'er
23 jul 2002
173
0
Sint-Oedenrode
... en dan is Cat-lover niet meer motorloos.
Vandaag proefritje gemaakt op mijn droom ... de Thundercat. Wel ff een aanslag op mijn spaarrekening, maar deze zomer kan deze jongen lekker gaan :]
Ik kan m vanaf woensdag gaan ophalen, maar tot die tijd moet ik het met onderstaande foto doen. Als de Cat binnen is, zal ik wel een nieuwe foto posten met de trotse bezitter erbij :)

Dit wordt 'm dus:
full


Rara, waar komt ie vandaan :? ;)
 
Mooie fiets kerel. Veel plezier ermee. Die aanslag op je bankrekening is niet vreemd....Kijk maar waar die vandaan komt ;) ;) ;)
Nou, dat valt reuze mee hoor. Zij zijn een van de goedkopere hier in de buurt wat dit type motor betreft. Dus die aanslag is wel de minste vergeleken met andere zaken.
 
Ga je trouwens ook mee met de Brabantse tourrit van de Thundercat Club??
Ik ga eerst ff leren rijden. Dit is mijn eerste motor, dus eerst vele km's ervaring op doen voor ik met "soortgenoten" op pad ga. Dat lijkt me wel zo verstandig. Maar ik heb me al wel aangemeld bij de Club.
 
Als ik me niet vergist is het een 600cc. Ikzelf heb jaren op een FZR600R gereden en volgens mij is de motor die er toen onder hing met een aantal kleine modificaties onder de Thundercat gehangen. Motorisch zijn zeer betrouwbaar en de fun faktor is aanwezig.
Veel motorplezier en hou hem heel! :}

V-twin greetz.
 
Ik ga eerst ff leren rijden. Dit is mijn eerste motor, dus eerst vele km's ervaring op doen voor ik met "soortgenoten" op pad ga. Dat lijkt me wel zo verstandig. Maar ik heb me al wel aangemeld bij de Club.

Jouw keuze natuurlijk,

Ik denk echter dat dit juist daar een mooie gelegenheid voor is aangezien het een Tour-rit is ipv een race rit. Daarnaast hebbie tot 6 April mooi de tijd om te oefenen :) en kan je (mocht je je bedenken) je nog altijd aanmelden denk ik.
 
Veel plezier ermee....

En dat gaat wel lukken.

Groeten,

Een rijder die zijn eerste sportieve kilometers op een Cat heeft gemaakt en er met heeeeel veeeel plezier aan terug denkt. Goede fiets, met erg goede windbescherming. Afsluitdijk....uhhhh 230?
 
Daar zul je geen spijt van krijgen, heb zelf 2.5 jaar rond gereden met een cat.
Goed handelbaar, stabiel in de bochten... Ik reed eens in een behoorlijk diepe put op een klaverblad, een ferme klap, veel geschud en terug plat drukken en de bocht verder ronden. Enkel pijnlijke nek.
Wil maar zeggen, de cat is niet rap van de wijs te brengen.

Veel plezier er mee. Als je een undertail zoekt... kijk hier maar eens.
Je mooiste (eigen) motor foto midden van de pagina ongeveer.

Target
 
Rood, Wit, Zwart en dan ook nog met 3 stemvorken erop.......

Dat kan alleen maar goed zijn.

Gefelliciteerd, en heel veel plezier op jouw TOPfiets.
 
Veel plezier ermee man. Dat gaat zeker lukken. trust me.
En wat zie ik. een bos oval eronder. :9~
kben aant het rondkijken voor zon demper. Laat het ff weten hoe die klinkt.
 
En wat zie ik. een bos oval eronder. :9~
kben aant het rondkijken voor zon demper. Laat het ff weten hoe die klinkt.

db-killer er uit en klinkt lekker.
In een tunnel in de hoogste toeren heb je de klank van een race beest :-)
Deautomobilisten weten niet wat er aan komt :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan