Nog een topic voor een starter

zowiezo zou ik gaan naked nemen als je er alles mee moet doen, dan rij je met een half of volle kuip toch een stuk relaxer. Als je vriendin ook achterop moet kunnen is het misschien handig om haar mee te nemen achterop als je gaat proefrijden? Dan voorkom je dat je een motor koopt waar zij niet lekker achterop zit.

Zelf rij ik een gs 500 e, met volle kuip. Ben 1.95 en dat is opzich prima te doen. Alleen denk dat het met een duo erg krap is en dan heb je niet heel veel mogelijkheden meer om iets mee te nemen. Verder moet ik zeggen dat die fiets erg lekker stuurt en ook al isie 18 jaar oud, het blok geeft geen klap verkeerd :)

Maat van me rijdt op een CBF 600, die is daar erg te vrede over, ook qua windbescherming ed. hij heeft er ook nog een topkoffer opzitten.

Zoals aangegeven zijn er nog meer motoren die in aanmerking komen, zoals fazer,m diverson. Als ik jou was zou ik gewoon eens bij een dealer langs gaan en kijken wat er staat en wat jij mooi vindt. Misschien past het niet binnen je budget, maar dan heb je wel een idee wat voor type je wil en kun je daar verder naar zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan