Nog een verzoek

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
De knop "Nieuw Onderwerp" staat bij ieder forum helemaal onder aan, dus wanneer je een nieuw topic wilt plaatsen moet je eeerst die lange rij naar beneden scrollen voordat je kan posten. Het lijkt me wel handig om boven aan de topiclist ook zon knoppie te plaatsen :)
 
De knop "Nieuw Onderwerp" staat bij ieder forum helemaal onder aan, dus wanneer je een nieuw topic wilt plaatsen moet je eeerst die lange rij naar beneden scrollen voordat je kan posten. Het lijkt me wel handig om boven aan de topiclist ook zon knoppie te plaatsen :)
Zoiets speelde idd ook al in mijn gedachten, we zullen eens kijken of dat er een beetje goed uitziet want dat is natuurlijk het belangrijkste :)
 
misschien ook leuk om een knopje "actieve onderwerpen" onderaan te gooien :? .
Dan hoef je niet steeds helemaal terug te scrollen naar boven als je daar heen wil.
 
Oh, nog wat.
Als je tijdens een reply het hokje voor een voorbeeld aanvinkt, dan krijg je dus eerst het voorbeeld. Als je hem goed vind, moet je eerst op de back knop drukken, en het hokje wegvinken en dan kan je pas posten. Dit kan vast wel anders of niet? ;)
 
Oh, nog wat.
Als je tijdens een reply het hokje voor een voorbeeld aanvinkt, dan krijg je dus eerst het voorbeeld. Als je hem goed vind, moet je eerst op de back knop drukken, en het hokje wegvinken en dan kan je pas posten. Dit kan vast wel anders of niet? ;)
Is verbeterd in de nieuwe versie. Het is nog niet bekend wanneer die online gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan